اخبار داغ

رای اولیها از حضور خود گفتند؛

تب و تاب رای اولی‌های لرستان برای تجربه نخستین مشارکت سیاسی/حس اقتدار برای ایرانی سربلند

تب و تاب رای اولی‌های لرستان برای تجربه نخستین مشارکت سیاسی/حس اقتدار برای ایرانی سربلند
رای اولیها امروز ۲۸ خرداد نخستین مشارکت سیاسی را در انتخابات تجربه کردند و حس اقتدار برای ایرانی سربلند در وجود همه رای اولیها دیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، انتخاباتی دیگر از راه رسیده، ملت ایران یکپارچه خود را برای حضور در این انتخابات سرنوشت ساز آماده کرده اند، از مدتها قبل بررسی ها و تحقیق برای یک انتخاب درست صورت گرفته و امروز هر کجای ایران، همدلی و با هم بودن موج می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب، هر ایرانی با هر لهجه و قومیتی امروز به صحنه آمده اند، آمده اند تا بار دیگر بیعتی با امام(ره)، شهدا، رهبری و آرمان ها و اهداف انقلاب ببندند و بگویند همیشه در عرصه های مختلف برای ایرانی سربلند و آباد حضور دارند.

,

با اینکه تنها چند ساعت از آغاز رای گیری گذشته اما حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق های رای بیانگر اقتدار است، تپیدن قلب ایرانیان برای ایرانی آباد در هر کجا نمود پیدا کرده، امروز آمده اند تا با حضور خود و انتخاب درست، امید را به جامعه هدیه دهند.

,

مردم بزرگترین سرمایه و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند، مردمی که بعد از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس، در خنثی کردن فتنه و توطئه ها و دیگر عرصه ها همیشه حضوری قابل توجه و چشمگیر داشته اند و در میان این جمعیت، رای اولیها حضورشان دیدنی و غیر قابل وصف است.

,

رای اولیها امروز آمده اند تا برای نخستین بار مشارکت سیاسی را تجربه کنند و بگویند نسبت به خون شهدا بی تفاوت نیستند و امروز اینگونه در صحنه حاضر شده اند، آمده اند تا در تعیین سرنوشت کشور سهمی داشته باشند.

,

, ,

حس مسئولیت پذیری با حضور در انتخابات

, حس مسئولیت پذیری با حضور در انتخابات, حس مسئولیت پذیری با حضور در انتخابات,

در یکی از حوزه های برگزاری انتخابات استان چند دختر نوجوانان، شناسنامه به دست در صف ایستاده اند تا رای های خود را به صندوق بیندازند، مینا جافری یکی از رای اولیها گفت: سالهاست فقط نظاره گر انتخابات بودم، برای چنین روزی لحظه شماری می کردم و امروز خودم توانستم در آینده کشور مشارکت کنم.

,

وی افزود: از اینکه یک رای من چقدر در تعیین رئیس جمهور آینده اثر گذار است، افتخار می کنم و احساس بزرگی و بالندگی می کنم، سعی کردم از بین نامزدها فرد شایسته ای که متناسب با معیارهای مقام معظم رهبری باشد را انتخاب کنم.

,

این دانش آموز لرستانی تصریح کرد: ما رای اولیها در کنار سایر ملت ایران از فرد منتخب انتظار داریم که پس از روی کار آمدن حتما به قشر جوان توجه ویژه ای داشته باشد چرا که امروز بیکاری و نبود شغل مناسب مهمترین دغدغه جوانان خصوصا قشر تحصیل کرده است.

,

جافری بیان کرد: امسال علاوه بر اینکه خودم در انتخابات شرکت می کنم، سعی کردم اطرافیان و دوستان دیگری را برای حضور پرشور در این انتخابات دعوت کنم و بگویم که این حضور چقدر برای ایران عزیزمان مهم است.

,

رای اولی لرستانی با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: حرکت در مسیر تمدن اسلامی هدف اصلی است که رهبری در گام دوم انقلاب با اشاره به نقش جوانان در این راستا تاکید کردند و حضور در انتخابات اولین اقدام ما نوجوانان برای این مهم است.

,

, ,

 تک تک آرای ما در انتخابات حائز اهمیت است

,  تک تک آرای ما در انتخابات حائز اهمیت است,  تک تک آرای ما در انتخابات حائز اهمیت است,

آزیتا کرمی یکی دیگر از رای اولی های لرستانی اظهار داشت: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش دانش آموزان بسیار مهم بود، دانش آموزان قشری هستند که در کنار جوانان و سایر ملت ایران برای ایران تا پای جان ایستاده اند.

,

وی افزود: امسال همه مناظره های انتخاباتی را به دقت تماشا کردم و سعی کردم امروز فردی انقلابی، ولایتمدار و صادق را انتخاب کنم تا بتوانم در آبادانی، اقتدار، سربلندی و موفقیت کشورم موثر باشم.

,

رای اولی لرستانی تصریح کرد: جنگ روانی دشمن برای فاصله بین مردم و نظام است اما ما نوجوانان قطعا برعکس دشمن عمل می کنیم و پایبند به ارزشها و اهداف انقلاب خواهیم ماند و امروز با حضور در انتخابات اعلام می کنیم که برای کشومان جان خود را تقدیم می کنیم.

,

کرمی خاطرنشان کرد: دانش آموزان هم سن و سال ما افکار و ایده های مختلفی دارند ولی هدف ما یکی است آن هم سربلندی ایران و امروز با چند نفر از دوستانم در این انتخابات حاضر شدیم.

,

وی گفت: در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۵۰۰ هزار رای اولی برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند، آرای این تعداد قطعا نقش تعیین کننده ای در انتخاب رئیس جمهور دارد، انتظار همه رای اولی ها از فرد منتخب این است که وضعیت معیشتی و اقتصادی را تغییر دهد و برای رفاه مردم تلاش کند، حتما رئیس جمهور آینده فکری برای اشتغال و بیکاری جوانان کند تا این همه مشکلات بر اثر بیکاری شعله ور نشود.

,

اولین گام جوانان در گام دوم انقلاب

, اولین گام جوانان در گام دوم انقلاب, اولین گام جوانان در گام دوم انقلاب,

, , , ,

پویا رحمانی یکی دیگر از رای اولی های لرستانی گفت: امروز من و دیگر رای اولیها با شور و پرانرژی آمده ایم تا اولین گام را برای میهن برداریم، سعی داریم تا با حضور خود در کنار ملت ایران، طراوت و امید را با حضور در این انتخابات شاهد باشیم.

,

وی افزود: انتخابات یک فرصت است، فرصتی که بار دیگر با حضور در انتخابات و یک انتخاب درست و صحیح، انقلاب و نظام را از همه هجمه ها و فتنه های دشمن در امان بماند و دشمنان بدانند آنچه این انقلاب را از سایر نظام های سیاسی متمایز کرده، حضور و پشتوانه مردمی و گوش به فرمان بودن رهبری است.

,

رای اولی تصریح کرد: به نظر حضور ما رای اولیها در انتخابات یک نوع مسئولیت پذیری و احساس مسئولیت در عرصه سیاسی است که در واقع شرایط را برای حضور بیشتر ما در آینده فراهم می کند.

,

لازم به ذکر است که از استان لرستان بیش از ۳۳ هزار نفر رای اولی در انتخابات شرکت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه