اخبار داغ

عضو لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:

حضور مردم در شعب اخذ رای نویدبخش مشارکت بالا است

حضور مردم در شعب اخذ رای نویدبخش مشارکت بالا است
مهدی چمران گفت: حضور مردم در شعب اخذ رای نویدبخش مشارکت بالا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مهدی چمران ظهر امروز در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مستقر در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مردم باید خود سرنوشت‌شان را تعیین کنند، اظهار کرد: با طلیعه و حضوری که در پای صندوق‌های رای می‌بینیم، به لطف الهی و همت مردم مشارکت بالایی را شاهد خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی عنوان کرد: اگر کنار بنشینیم دیگرانی که شایسته نیستند، زمام امور را در دست می گیرند و مشکلانی که هم اکنون شاهد آن‌ها هستیم، برای کشور به وجود می‌آورند.

,

عضو لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با بررسی در تاریخ 42 ساله انقلاب می‌بینیم عموما رادیوهای بیگانه مرد را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کنند، البته به استثنای چند دوره که در آن ادوار به تحولاتی دل بسته بودند.

,

چمران تاکید کرد: در این دوره از انتخابات و با توجه به اینکه دشمنان احساس می‌کنند با روی کار آمدن افراد اصلح در مسند ریاست جمهوری و شوراها تحولاتی ایجاد می‌شود و قرار است گروه‌های انقلابی زمام امور را در دست بگیرند، به مردم می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید.

,

وی افزود: البته ملت آگاه و هوشیار ایران که موقعیت را شناخته و به خوبی مسائل را احساس می‌کنند، با حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات مشارکت می‌کنند.

,

عضو لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار تهران نیوز در خصوص مهمترین شاخصه‌ها و ویژگی‌های نامزدهای عضو این لیست، گفت: لیست ائتلاف مجموعه‌ای از افراد دارای تخصص است، به طوریکه11 نفر از آن‌ها از مدیران ارشد، 3 نفر از اعضای دوره پیشین شورای شهر و مابقی جوانانی کارآزموده، با تجربه و کارایی هستند.

,

چمران ابراز امیدواری کرد حضور اعضای این لیست 21 نفره در کنار یکدیگر موجب کارایی و حرکت بیشتر برای شهر تهران باشد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه