اخبار داغ

فرماندار شهرستان پردیس:

اخذ رای در ۱۲۳ شعبه پردیس/ حضور پرشور مردم در ساعات اولیه اخذ رای

اخذ رای در ۱۲۳ شعبه پردیس/ حضور پرشور مردم در ساعات اولیه اخذ رای
عبدالعظیم رضایی گفت: در سطح شهرستان پردیس سه بخش مرکزی، بومهن و جاجرود در مجموع 123 شعبه اخذ رای فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعظیم رضایی، فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه شرکت در انتخابات 1400 در گفت‌وگو شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: امروز روز باشکوهی است و مردم شریف شهرستان پردیس با آگاهی، حق تعیین سرنوشت خود در سطح ملی و سطح محلی، به‌خوبی می شناسند و ضمن احساس مسئولیت کامل در این حوزه از حق خود برای استفاده از این فرصت بهره می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالعظیم رضایی, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: از قبل ساعت شروع رای گیری با این که یک ساعت نسبت به دوره‌های قبل فرایند اخذ رای زودتر شروع شده است، تمام شعبات ما صف‌های شرکت‌کنندگان مشاهده می‌شد و از این بابت خرسند هستیم.

,

رضایی با تاکید بر این که باید تعرفه‌ها را بهتر مدیریت کرد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان زمان وقت گیری که طبق قانون تا ساعت 5 عصر است که در چند نوبت با نظر و دستور وزیر کشور تمدید خواهد شد، شاهد حضور پرشور و جمعیت بسیار زیادی در شعبات باشیم و از این فرصت برای اثرگذاری کامل رای مردم در تعیین سرنوشت بهره ببریم و انتخاب اصلح انجام شود.

,

فرماندار شهرستان پردیس بیان داشت: در سطح شهرستان پردیس سه بخش مرکزی، بومهن و جاجرود در مجموع 123 شعبه اخذ رای فعال هستند.

,

وی یادآور شد: در روزهای آخر منتهی به روز برگزاری انتخابات قاعدتاً تعداد انصرافی‌ها در انتخابات شوراها افزایش می‌یابد؛ تمام کسانی که الان در معرض انتخاب مردم هستند در لیست‌ها بصورت بنر در سر صندوق‌ها در دسترس عموم است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه