اخبار داغ

فرماندار شهرستان فاروج:

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه ملی ماست

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه ملی ماست
ابوالحسن نجفی گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از انتخابات نشان از اهمیت بالای آن است مضاف بر اینکه شرکت در انتخابات هم یک تکلیف شرعی و هم یک وظیفه ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک در فاروج، ابوالحسن نجفی فرماندار شهرستان فاروج گفت: مقام معظم رهبری انتخابات را لیله القدر نظام تعبیر کرده‌اند،  شب قدری که برای ما  بهتر از هزار سال است و  این تعبیر نشان از اهمیت بالای آن است مضاف بر اینکه شرکت در انتخابات هم یک تکلیف شرعی و هم یک وظیفه ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

نجفی گفت: از ابتدای صبح که انتخابات در فاروج همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شده با استقبال خوبی روبرو شده و از سایر مردم هم خواهشمندم در  ساعت ابتدایی و طول روز جهت شرکت در انتخابات حضور پیدا کرده و رای دهی را به ساعات آخر موکول نکنند.

,

وی افزود: در ساعات پایانی به دلیل ازدحام جمعیت امکان ایجاد صف وجود دارد لذا برای پیشگیری از شیوع کرونا زمان حضور در شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند.

,

فرماندار فاروج در پایان اظهار داشت: از همین جا هم از همه شهروندان  فاروجی دعوت می‌کنم تا با حضور پای صندوق های رای، بیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه