اخبار داغ

از ساعات آغازین انتخابات تاکنون؛

مدافعان خلیج فارس موج مشارکت ایجاد کردند/ پیام اقتدار، امنیت و پیشرفت در هرمزگان مخابره شد

مدافعان خلیج فارس موج مشارکت ایجاد کردند/ پیام اقتدار، امنیت و پیشرفت در هرمزگان مخابره شد
شهروندان هرمزگانی از ساعات اولیه صبح امروز، قبل از شروع کار باجه های اخذ رای با حضور گسترده در صفوف، پیام اقتدار، امنیت و پیشرفت را در سراسر جهان مخابره کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ استان هرمزگان پرچمدار مرزهای آبی و دریایی کشور در عرصه های مختلف ملی حضور چشم گیری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مردم خون گرم استان هرمزگان از صبح امروز جمعه با حضور گسترده در صفوف انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصاویر بی نظیری از همدلی و مشارکت حداکثری در عرصه انتخاب، در سرونوشت اجرایی این کشور  تاثیرگذار بوده اند.

,

پیر و جوان هرمزگانی با همراهی فرزندان خود در گرمای شدید جنوب کشور در صفوف طولانی در انتظار نشسته اند که نوبتشان شود و رای خود را به صندوق آرا بیاندازند.

,

, ,

ربانی یکی از شهروندان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: امروز به عشق وطنم و به خاطر کشورم در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده ام.

,

شهروند بندرعباسی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی هیچ تاثیری در روند مشارکت مردم نخواهد گذاشت، افزود: در هر جامعه ای مشکلات خاص آن جامعه وجود دارد اما تصمیم گیری در تغییر سرنوشت جامعه فعلی بر عهده مردم است.

,

وی تصریح کرد: در دولت فعلی شاهد نابسامانی های اقتصادی زیادی بوده ایم و آحاد جامعه در تنگناهای اقتصادی زیادی قرار گرفته اند اما حضور در انتخابات روز جاری خط پایانی به افزایش مشکلات اقتصادی خواهد بود.

,

, ,

موسی زاده یکی دیگر از شهروندان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار شبه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: امروز به همراه فرزند یک ساله ام پا به عرصه انتخابات گذاشته ام تا با انتخابی درست آینده فرزندم را هموار سازم.

,

بانوی بندرعباسی افزود: امروز چاره اندیشی مردم با انتخاب صحیح در انتخابات ریاست جمهوری می تواند در زمینه های مختلف مدیریتی کشور کمک شایانی به خود مردم کند.

,

وی تصریح کرد: دشمنان زیادی در زمینه های مختلف خواستار تحریم انتخابات بوده اند اما امروز شاهد هستید که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برگ زرینی را در تاریخ این کشور رقم زده اند.

,

, ,

محسنی یگی دیگر از بانوان حاظر در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: از ساعات اولیه صبح به همراه همسرم در این رویداد بزرگ ملی حضور یافته ایم.

,

شهروند بندرعباسی با بیان اینکه هوای امروز بندرعباس از همان ساعات اولیه صبح به شدت گرم است، افزود: گرمای امروز را با انتخاب صحیح به جان می خریم تا شاهد گرم شدن پیوند جامعه با برطرف شدن مشکلات پیش آمده باشیم.

,

وی انتظار خود را نسبت به دولت آینده مطرح و خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت آینده با بکار گیری نیروی جوان در سدد رفع مشکلات مردم بالاخص در حوزه اقتصادی و معیشتی برآید.

,

, ,

حضور مردم دست رد به سینه اجنبی، کفار و آمریکا است
منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور  در محل  اخذ رای مسجد قدس شهرستان بندرعباس در مصاحبه با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: نتیجه انتخابات حاصل تک تک آراء مردم است و سکان قوه مجریه کشور را تحویل فردی می دهند که با حداکثر رای انتخاب شود و کار اجرای شهرها و روستاها هم به شوراهای انتخابی می دهند تا بتوانند کارهای عمرانی خدماتی و توسعه ای را در شهر و روستا داشته باشند.

, حضور مردم دست رد به سینه اجنبی، کفار و آمریکا است,
,

وی افزود: اگر به هردلیلی فرد انتخاب شده نتواند کار کند در  ۴سال بعد مردم آن را عوض می کنند و رییس جمهوری باید با مشارکت حداکثری مردم روی کار بیاید تا پیامی برای خارجی ها باشد و کشور ما یک کشور مردم سالاری دینی و مبتنی بر مذهب و ارکان دین مبین اسلام بوده و مردم پای این مسئله هستند.

,

آرامی ادامه داد: حضور مردم دست رد به سینه اجنبی، کفار و آمریکا است و هر چقدر این حضور باشکوه تر باشد توطئه دشمن خنثی می شود و بعد از ۴۰ سال از انقلاب، مردم پرشورتر در صحنه حضور دارند و جمهوری اسلامی مثل قبل مستحکم ایستاده و باعث سربلندی اسلام و انقلاب اسلامی است.

,

نماینده مردم بندرعباس در مجلس اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب همواره این مردم بودند که پای نظام ماندند و در سال ۵۷ مردم بعد از سرنگونی شاه، در دوران دفاع مقدس، درمبارزه با ضد انقلاب و بعدش در دوران سازندگی کشور و الان در گام دوم انقلاب، یک جهش دیگری برای توسعه انقلاب و تمدن سازی اسلامی دارند.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی که ۸سال جنگ تحمیلی را اداره کردند و در دفاع از مرزهای کشور، یک وجب از خاکشان را ندادند یقینا الان هم اجازه نخواهند داد که این تحریم ها و بدخواهی دشمن تاثیری در اداره کشور داشته باشد.

,

, ,

مردم اقتصاد کشور را با انتخاب خوبشان اصلاح می کنند

, مردم اقتصاد کشور را با انتخاب خوبشان اصلاح می کنند,

آرامی یادآور شد: همانطور که مردم توانستند جنگ را اداره کنند و در صنایع نوین مختلف نظامی، برقرای امنیت کشور نقش ایفا کنند حتما می توانند اقتصاد کشور را خود مردم با انتخاب خوبشان اصلاح می کنند و تمدن اسلامی را به پیش می برند.

,

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان اظهار کرد: همه دولت ها در زمان تصدی مسئولیت زحمات خودشان را می کشند اما واقعا رضایتمندی در این دولت حاصل نشد و ما هم بعنوان نماینده مردم، نقدهای جدی به عملکرد دولت داریم و بارها هم گفتیم.

,

وی افزود: در چند مورد از نارضایتی ها از جمله ناکارآمدی دولت که یک رخوت و سستی در بدنه دولت داشتیم که ان شاالله در دولت آینده، که دولتی چابکی خواهد بود این روند اصلاح خواهد شد.

,

آرامی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مردمی،عدالت، رفع تبعیض ضعف هایی داریم که با بحث های آمایشی که در این مسئله، در دولت آینده اصلاح می شود خاطرنشان کرد: مسئله فساد و فساد ستیزی در قوه مجریه توجه نشده و در دولت آینده توجه می شود و ان شاالله رییس جمهوری فسادستیز، کارآمد، عدالت محور و عدالت گستر روی کای بیاید و کشور را از این وضعیت خارج شود.

,

مشارکت مردم هرمزگان از ساعات اولیه تا کنون با شکوه خاصی همراه بوده است و لحظه به لحظه بر آمار مشارکت کنندگان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری افزوده می شود.

,

انتظار می رود با این استقبال گسترده مردمی ساعات اعلامی پایان انتخابات از سوی دستگاه های اجرایی تمدید شود و مردم تا پایان شب در مراکز اخذ رای، آراء خود را به صندوق بیاندازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه