اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

نقش مردم در تغییر و بهبود وضعیت حائز اهمیت است/حضور در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور

نقش مردم در تغییر و بهبود وضعیت حائز اهمیت است/حضور در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور
سردار کشکولی گفت: نقش مردم در تغییر و بهبود وضعیت حائز اهمیت بوده و حضور پرشور در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالار است و صاحبان اصلی این انقلاب و نظام، مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ملت ایران خودشان برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدام کردند، در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، در خنثی کردن فتنه، در صحنه های همدلی برای سیل و زلزله و کرونا همیشه در میدان حضور داشتند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، تصریح کرد: اگرچه مردم از رفتار برخی از مسئولین گلایه مند هستند اما امروز با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح تصمیم مهمی می گیرند و در سرنوشت کشور مشارکت می کنند.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: وجود هر تغییری در بخش های مختلف از جمله ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراها و سایر قسمت ها نیاز است که مردم حضور داشته باشند و این حضور تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

,

وی بیان کرد: امروز مردم آزادانه در پای صندوق های رای حاضر می شوند و بهترین ها را انتخاب می کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: مردم با رعایت دستوالعمل های بهداشتی می توانند در انتخابات شرکت کنند و در این عرصه سیاسی مشارکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه