اخبار داغ

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان؛

حضور شگفتی‌آفرین ملت، موجب تشکیل دولت قوی و حل مشکلات خواهد بود

حضور شگفتی‌آفرین ملت، موجب تشکیل دولت قوی و حل مشکلات خواهد بود
آیت الله محسن حیدری گفت: مردم به پاسداشت خون حاج قاسم سلیمانی و بر خلاف تبلیغات معاندین، حماسه ای دیگر آفریدند و این حضور حماسی نشانگر حرکت رو به جلو و زوال‌ناپذیر جمهوری اسلامی ست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت: امروز به لطف خدا حضور مردم فوق العاده خوب بوده و با این حضور چشمگیر و حداکثری مردم امیدواریم یک حماسه تاریخی خلق شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: حماسه ۲۸ خرداد در ادامه حماسه هایی ست که در طول این ۴۲ سال ملت ما در لبیک به ندای امام امت ره و مقام معظم رهبری خلق کرده اند و برای ایران اسلامی آبرو و عزت و کرامت آفریده اند. 
,
 
,
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ما، ملت شگفتی هاست و خیلی از مردم دنیا به تبع تبلیغات پوچ استکبار جهانی شاید فکر کردند که ملت ایران خسته، ناامید و مایوس شده است اما مردم ما با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.
,
 
,
وی افزود: مردم نشان دادند ملت ایران زنده ست و به برکت خون صدها هزار شهید بزرگی که پشتوانه این انقلاب است و خون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، این انقلاب امکان برگشت به عقب را ندارد و همیشه رو به جلو حرکت خواهد کرد. 
,
 
,
حیدری خاطر نشان کرد: امیدواریم با استمرار حضور پر برکت مردم تا آخرین لحظه انتخابات، دولتی قوی، جوان، حزب اللهی و کارآمد روی کار بیاید و کمبودها و ناکارآمدی ها جبران بشود.
,
 
,
وی افزود: البته باید دانست دولت جدید به صورت تدریجی و با یک شیب ملایم رو به جلو حرکت خواهد کرد و هیچ کس انتظار خلق معجزه را ندارد. 
,
 
,
وی همچنین گفت: اگر بنا بود برای حل مشکلات جوامع معجزه ای اتفاق بیفتد، پیامبران الهی چنین عملی انجام می دادند لکن بنای خلقت و سنت الهی بر این نیست و امید است تدریجا به برکت دولتی مردمی و مردم دار و قوی اوضاع به سوی بهبودی تغییر یابد. 
,
 
,
آیت الله محسن حیدری اظهار داشت: شکایت های متعددی از قبیل نرسیدن کارت های دستگاه های الکترونیک و اختلالات اجرایی واصل و این امر موجب شده مردم به صورت سنتی و با روش قدیم رای بدهند.
,
 
,
وی تاکید کرد: اگر بنا را بر صحت بگذاریم، غفلت از برخی امور به دلیل تازگی اجرای این طرح در مناطق بوده و امیدواریم سوء نیتی درکار نباشد،  ولی اگر ثابت شود سوء نیتی در کار بوده قطعا از طریق قانونی قابل پیگرد و پیگیری خواهد بود.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه