اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

پیام انتخابات اقتدار ملت ایران است/ دولت آینده تحول‌گرا باشد

پیام انتخابات اقتدار ملت ایران است/ دولت آینده تحول‌گرا باشد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت آینده باید تحول‌گرا و با اندیشه‌های بلند، آرمان‌گرا، ضد فساد و عدالت خواه باشد و سهم ایران را از بازارهای جهانی پس‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به حضور گسترده مردم استان مرکزی وکلانشهر اراک در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم استان مرکزی وکلانشهر اراک از ساعات ابتدایی شروع رای‌گیری برای خلق حماسه ای دیگر جای تقدیر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

 وی افزود:مردم باید با حضور آگاهانه خود افراد شایسته، لایق و مدیر برای مدیریت شهر و روستا انتخاب کنند چراکه حیات شهر و روستا بسته به افراد کارآمد دارد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: همچنین مردم با انتخاب آگاهانه برای رئیس جمهوری فردی لایق، دلسوز و حلال مشکلات جامعه، انقلابی را انتخاب کنندچراکه اختیارات رئیس جمهور بسیار گسترده است.

,

وی با بیان اینکه مبادا پس از انتخابات رفاقت به رقابت‌های ناسالم تبدیل شود، گفت: مناظرات تلویزیونی خوب وبد، زشت و زیبا به هر شکل که بود برگزار شد و انتقاداتی به برخی صحبت‌ها بود اما پس از انتخابات همه باید با هم رفیق و خدمتگذار امام راحل، رهبر معظم انقلاب، انقلاب، نظام و تشیع باشند.

,

امام جمعه اراک تأکید کرد: افرادی که در انتخابات پیروز می‌شوند باید به خدا تعهد دهند و تنها خدمتگذار مردم باشند و هرگز مطامع شخصی را دنبال نکنند و لذا پس از پایان انتخابات همه باید بسیجی وار برای حل مشکلات جامعه وارد شوند و بدانند که این کشور امانت خون شهدا، شهید سلیمانی‌ها، شهید فخری‌زاده‌ها وشهید حججی‌ها است.

,

وی با اشاره به اینکه پیام انتخابات اقتدار ملت ایران است، گفت: همه بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات امروز دشمنان را مایوس کنند و با بیعتی که از سال ۴۰ با امام راحل بسته‌اند، تا قیام قیامت پایبند باشند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد:  دولت آینده باید تحول‌گرا و با اندیشه‌های بلند، آرمان‌گرا، ضد فساد و عدالت خواه باشد و سهم ایران را از بازارهای جهانی پس‌گیرد و دولت آینده باید برنامه داشته باشد و مشورت کند و حقوق ملت را احیا کند و آرمان‌های امام راحل و اهداف انقلاب را پیش ببرد.

,

وی خاطر نشان کرد: دولت آینده باید مسیر را بر جوانان هموار کند و صادرات غیرنفتی را به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار برساند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه