اخبار داغ

ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری:

مشارکت بالا و انتخاب درست قوت‌بخش پایه‌های حکومت اسلامی است

مشارکت بالا و انتخاب درست قوت‌بخش پایه‌های حکومت اسلامی است
ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری در خطبه های نماز عقیدتی سیاسی این هفته با پرداختن به مسئله انتخابات، خواستار مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری در خطبه های نماز عقیدتی سیاسی این هفته  در 28خرداد ماه مصادف با سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا، با پرداختن به مسئله انتخابات، خواستار مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد:
, نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد:,

امروز با انتخاب درست روز جبران اشتباهات و روز مطالبه جدی از مسئولان است

, امروز با انتخاب درست روز جبران اشتباهات و روز مطالبه جدی از مسئولان است,

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه تردیدی وجود ندارد که این سال‌ها اشتباهات بسیاری کرده‌ایم یا با انتخاب‌ها یا با سوءمدیریت‌ها، گفت: درست است که باید ایمان داشته باشیم اما لوازم ایمان یعنی عدم تجاوز به بیت‌المال، رعایت عدالت و... و یک جامعه ایمانی باید آن‌ها را رعایت کند که متأسفانه در بسیاری از این موارد کوتاهی شده که نتیجه آن را امروز می‌بینیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: امروز با انتخاب درست روز جبران اشتباهات و بعد از انتخابات نیز روز مطالبه جدی از مسئولان است که خداوند نیز به برکت ایمان ما را بهره‌مند می‌کند.

وی با بیان اینکه ۲۸ خرداد روزی سرنوشت‌ساز برای ایران است، ادامه داد: انتخابات در حال انجام و گزارشات امیدوارکننده است، از جاهای مختلف استان و کشور خبرهای خوبی از استقبال  بالای مردم داریم که در نهایت آمار خوبی از مشارکت اعلام خواهد شد.

نکونام با بیان اینکه انتخابات آثار درونی، منطقه‌ای و جهانی دارد، بیان کرد: آثار درونی انتخابات یک حرکت جدید با انسان‌های تازه نفس، عزم و اراده جدی، شناخت از مشکلات و کارنامه روشنی است که قبلاً نشان داده‌اند که اگر این افراد انتخاب شوند حتماً می‌توانند مؤثر باشند.

امام جمعه شهرکرد به آثار منطقه‌ای انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در جبهه مقاومت نیز نگاه‌ها به انتخابات ایران است که اگر انتخابات ایران با مشارکت بالا و رای درست شکل بگیرد حتماً می‌تواند پایه‌های اسلام و نجات محرومان را قوت بخشد و تمدن‌سازی نیز اثر جهانی انتخابات و بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه تبلیغ در جامعه اسلامی از ضرورت‌ها است و دو عرصه عمومی و اختصاصی دارد، افزود: عرصه عمومی تبلیغ وظیفه همگان است که به حق دعوت کنند و در مرحله اختصاصی دستگاه‌ها، متولیان و آن‌هایی که رسالت تبلیغات دارند باید در راستای تبلیغ تلاش کنند که تبلیغ باید همراه با استدلال، گفتار زیبا، لین بودن و ترسیم حقایق و ... همراه باشد و هنر در عرصه تبلیغ بسیار موثر است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
امام جمعه فارسان:
, امام جمعه فارسان:,

باید روز 28 خرداد را یک روزِ چندساله بنامیم و بدانیم

, باید روز 28 خرداد را یک روزِ چندساله بنامیم و بدانیم,

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: امروز روز عزیز و مهمی است حالا که دشمنان خارجی و ایادی داخلی‌شان در باطل خود جمع شده‌اند و شبانه‌روز از طریق رسانه‌های وابسته به شیاطین خبیث از آمریکا و اسرائیل گرفته تا عربستان سعودی و … سعی در منصرف کردن آحاد ملت بزرگ ایران از شرکت کردن در انتخابات‌ می‌کنند کدام عقل سلیمی که اندک علاقه و دل‌بستگی به وطن اسلامی‌اش دارد، می‌تواند اختیار خود را به دست کسانیکه سینه‌هایشان مالامال از نفرت نسبت به ایران اسلامی‌ است، بسپارد و آنان را خشنود سازد؟
 
وی افزود: آنچه در این سال‌ها بر‌ مردم مظلوم و غیور ایران گذشت ثمره‌ی انتخاب نادرستی بود که جریانی را بر سرکار آورد تا معیشت و عزت و علم و سازندگی و تولید کشور را به رضایت غرب و آمریکای منحوس گره بزند و نتیجه‌ی این خوش‌بینی به دشمن، شد شرایط سختی که همه‌ی ایران را درگیر خود کرده است.
 
 وی تصریح کرد: اما راه‌حل برون‌رفت از این گردونه‌ی نامبارک - تعلل و زنجیره‌ی شعار نمی‌توانیم و حصار تحریم‌ها چیست؟ آیا قهر با صندوق کار را حل می‌کند؟ نباید استفاده از حق قانونی و شرعی خود در مسیر بهینه‌سازی اوضاع نابسامان کشور را با هیچ انگیزه‌ی ناامیدکننده‌ای معاوضه کنیم. بلکه باقوت و تعقل راه را برای روی کار آمدن دولتی بر خواسته از توده‌ی مردم رنج‌کشیده، اهل عمل، باتقوا و عزتمند و به تعبیر امام المسلمین دولت حزب‌اللهی، در مقابل دشمنان اسلام و ایران هموار کنیم
 
وی اظهار داشت: امروز که روز انتخابات است و روز سرنوشت به کسی رأی بدهیم که این نشانه‌ها در او باشد رهبر معظم انقلاب یادآور شده‌اند: «انتخابات در یک روز انجام می‌گیرد امّا اثر آن در چند سال باقى می‌ماند» ازاین‌رو باید روز 28 خرداد را یک روزِ چندساله بنامیم و بدانیم.
 
وی بیان داشت: اگر فرضاً تصور کنیم که در کشور اعلام شود که ازاین‌پس مردم دیگر نمی‌توانند رئیس‌جمهورشان را انتخاب کنند. این خبر چه موجى از ناراحتى و نگرانى و اعتراض ایجاد خواهد کرد؟ پس چرا اکنون‌که در کشور ما مردم صرف‌نظر از هر جنس و رنگ و نژاد و زبانى، حق رأى دارند، برخى شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسى آن را مسئله‌ای ناچیز و کم‌اهمیت می‌دانند؟! چرا نباید از اینکه شناسنامه‌مان ممهور به مهرهاى شرکت در انتخابات است، خوشحال نباشیم؟

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
امام جمعه شهر اردل:
, امام جمعه شهر اردل:,

مردم به برنامه وشعارها رٱی میدهند

, مردم به برنامه وشعارها رٱی میدهند,

حجت الاسلام  مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود ونمازگزارن به تقوای الهی و تبریک دهه کرامت گفت:دهه کرامت فرصت تبیین سبک زندگی اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه سلام الله علیها است.

بهرامی اظهار کرد: اهمیت الگوبرداری و تبیین سبک مومنانه با رویکرد توجه به شخصیت و منش آنان امکان پذیر است و در این خصوص دهه کرامت فرصت مناسبی است.

امام جمعه شهر اردل اردب دربخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به حضور پرشور مردم در در پای صندوق های رای گفت :انتخابات مظهر اراده ی ملی است واین اراده باید در اداره کشورجریان پیداکند.

بهرامی ادامه داد: مردم به برنامه وشعارها رٱی میدهند توقع دارند این برنامه ها پیگیری جدی بشود، تااز برکات این حضور واراده ورٱی، کشور و ملت بهره مند بشوند.

وی بیان کرد:هر کسی که مورد تٱئید ملت قرار گرفت، فرصت اعتماد عمومی و اختیارات وسیع ریاست جمهوری را غنیمت بداند و برای ملت خدمت کند.

خطیب جمعه اردل با اشاره به مذاکرات وین گفت: نزدیک  به دو ماه از مذاکرات وین میگذرد،برخلاف تصور عده ای ،معلوم شد آمریکای بایدن و آمریکای ترامپ فرقی ندارد.

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد:آمریکای مستکبر واروپای منافق به این راحتی دست از اهرم فشار تحریم بر نخواهند داشت لذا  راه درست، بی اثر کردن تحریم  تغییر نگاه مسئولان از بیرون به توانمندی و ظرفیت های فراوان داخلی است،که امیدواریم دولت جدید دراین مسیر گام بردارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه