اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده استکبارستیزی ملت ایران است

مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده استکبارستیزی ملت ایران است
محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مقابله با فتنه‌های داخلی، حضور در صحنه‌ها و استکبارستیزی با انتخابات به اوج خواهد رسید و امکان تعیین سرنوشت به دست خودمان فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر داشتن تقوی الهی اظهار داشت باید پارسا بود و از دنیا برای توشه آخرت بهره گرفت.

وی همچنین سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و تبلیغات دینی را گرامی داشت و با تقدیر از تلاش‌های این سازمان اظهار داشت: تبلیغات اسلامی بسیار مهم است و همه باید برای آن اهمیت ویژه ای در زندگی قائل باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: همه مردم باید مبلغ دین باشند و از تبلیغات و مبلغان دینی استفاده و بستر را برای تبلیغات دینی فراهم کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به امکانات محدود سازمان تبلیغات خواستار فراهم شدن حداکثر امکانات توسط مسئولان برای این سازمان شد و گفت: طی ۱۴۰۰ سال گذشته تبلیغات اسلامی مردمی بوده است و نباید به دولت تکیه کرد.

محمدی لائینی خواستار ثبت موقوفاتی برای تبلیغات اسلامی شد و ترویج و فرهنگ سازی در این بخش را الزامی دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور و ۱۷ هزار شهید این بخش اظهار داشت: دکتر چمران شهیدی بود که پرچم عرفان را در میدان‌ها برافراشته اشت.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه ایران اسلامی به همت جوانان دانشمند نخبه توانست واکسن بومی ایرانی ضد کرونا را تولید کند، افزود: اکنون ششمین کشور دنیا در این پروژه مهم و علمی هستیم.

وی ادامه داد: ضریب امنیت وتاثیرگذاری واکسن داخلی بیشتر و یا مشابه واکسن‌های خارجی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت روز انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری، ملت ایران، از انتخابات امروز خیر خواهند داد.

وی با بیان اینکه همواره برای ما خیر و سود داشته است، ادامه داد: به گفته سردار حاجی زاده، امروز قوی‌ترین موشک، رأی ملت است.

محمدی لائینی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: مقابله با فتنه‌های داخلی، حضور در صحنه‌ها و استکبارستیزی با انتخابات به اوج خواهد رسید و امکان تعیین سرنوشت به دست خودمان فراهم شده است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه اگر قهر کنیم، دیگران سرنوشت ما را می‌سازند، گفت: باید با رأی دادن، خود سرنوشت مان را رقم زنیم و امروز استکبار جهانی بسیج شدند تا مردم را از رأی دادن منصرف کنند.

محمدی لائینی تصریح کرد: برای اینکه نظام پشتوانه مردمی داشته باشید باید حضوری باشکوه داشته باشیم و ملت ایران حضوری یکپارچه و همگانی پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات خواست تا نسبت به تأمین به موقع تعرفه‌های رأی گیری اقدام کنند و گفت: متأسفانه برخی از حوزه‌های با تأخیر نسبت به رأی گیری اقدام کردند که پذیرفته نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه