اخبار داغ

اتاق اصناف ایران:

ارائه اظهارنامه مالیاتی مودیان صنفی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد

ارائه اظهارنامه مالیاتی مودیان صنفی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد
اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ارائه اظهارنامه مالیاتی اصناف تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اتاق اصناف ایران، در پی رایزنی‌ها، مکاتبات و درخواست‌های مکرر از ستاد ملی کرونا و برگزاری جلسات متعدد با معاون  اقتصادی رئیس جمهور و همراهی وزیر امور اقتصاد و دارایی و همچنین  رئیس سازمان امورمالیاتی به اطلاع می رساند مهلت ارائه اظهار نامه مالیاتی مودیان صنفی تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر این اساس مودیان صنفی، صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند، ضمن مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir نسبت به ارایه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم اقدام نموده و از تسهیلات و معافیت‌های قانونی بهره مند شوند. امیدواریم اصناف بتوانند در زمان بندی اعلام شده در جهت ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.
,
 
,
در توافقی که بین اتاق اصناف ایران با مسئولان سازمان امورمالیاتی هفته گذشته در خصوص تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات صورت گرفت؛ شرایط ویژه ای به لحاظ موقعیت و خسارت های وارده به صنوف آسیب دیده بابت کرونا لحاظ شده و حمایت ها و مساعدت های مناسبی در این خصوص در نظر گرفته شده است .
,
 
,
همچنین مصوبات موثری در حوزه مالیات، بانک و بیمه در حمایت از اصناف بر اساس پیشنهادات اتاق اصناف ایران در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰.۳.۸ تصویب و ابلاغ شد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه