اخبار داغ

امام جمعه پردیس:

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده عشق آنان به انقلاب است

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده عشق آنان به انقلاب است
حجت‌الاسلام حسینی گفت: در شهرستان پردیس در ساعات اولیه رای‌گیری شاهد حضور پرشور مردم بودیم و این نشان دهنده ارادت و عشق مردم به انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه پردیس باحضور در یکی از شعبات اخذ رای در این شهرستان، رای خود را به صندوق رای انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در حاشیه انداختن رای خود به صندوق رای در گفت‌وگو با تهران نیوز اظهار کرد: روز ۲۸ خرداد روز انتخاب مردم و روز سرنوشت سازی برای مردم است؛ در شهرستان پردیس در ساعات اولیه رای گیری شاهد حضور پر شور مردم بودیم و این نشان دهنده ی ارادت و عشق مردم به انقلاب اسلامی است و مردم خود را مدیون خون شهدا می‌دانند و نفرت مردم از کشورهای مختلف ایران هم باعث این حضور پر شور است و علارقم تمام تبلیغاتی که دشمن در این زمینه داشت ولی باز هم سبب عدم حضور نشد.

, تهران نیوز,

امام جمعه پردیس گفت: مردم به ندای رهبری در این روز مهم که جشن محسوب می شود به پای صندق های رای آمدن و نشان دهنده این است که هنوز پای انقلاب و خون شهیدان ایستاده اند تمام این افرادی که در انتخابات شرکت کردن نشان دهنده سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است و این مسیر پیش رو مسیر رهبری است.

,

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: مردم باید با انتخاب اصلح فردی شایسته را برای نظام و مردم انتخاب کنند؛ با انتخاب درست از این مشکلاتی که همگان با آن در گیر هستیم بیرون بیاییم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه