اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان مطرح کردند

مشارکت حداکثری، تضمین منافع ملی/ میدان دادن به جوانان متخصص و دلسوز، موجب تحول اقتصادی کشور می‌شود

مشارکت حداکثری، تضمین منافع ملی/ میدان دادن به جوانان متخصص و دلسوز، موجب تحول اقتصادی کشور می‌شود
ائمه جمعه لرستان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در تضمین منافع ملی، عنوان کردند: با امید دادن به جوانان متخصص و دلسوز با عنایت خاص پروردگار متعال، شاهد کشوری مقتدر در عرصه‌های مختلف به‌ویژه درزمینهٔ اقتصادی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به فرا رسیدن ۲۸ خرداد و روز انتخابات، اظهار داشت: امروز را همه ما منتظر آن بودیم تا با شرکت در انتخابات وظیفه خود را انجام دهیم؛ اصرار برخی بدخواهان بر عدم مشارکت حداکثری برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام است تا از این راه به مردم و کشور آسیب بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها، نارضایتی مردم از مسئولان مشهود است، باید دقت کنیم که این زمینه فاصله بین مردم و نظام نشود که دشمن فاصله را پر کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: در ایام تبلیغات انتخابات امسال، جوانان صحنه‌های باشکوهی از دعوت مردم به مشارکت را به نمایش گذاشتند طیف وسیعی از دلسوزان، فرهیختگان، روحانیت، جوانان انقلابی، متعهدین و سازمان‌های مردمی، مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کردند.

,

وی تصریح کرد: بدخواهان مردم و اسلام می‌خواهند با بهره‌گیری از کاستی‌ها، مردم مشارکتی در تبلیغات نداشته باشند اما دیدیم جوانان صحنه‌های زیبایی از تبلیغات را به نمایش گذاشتند‌.

,

شاهرخی گفت: در ساعت‌های باقی‌مانده مردم پای صندوق‌ها حاضر شوند و رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند، تبلیغات صورت گرفت تا ملت ما با حضورشان امروز افتخاری دیگری بیافریند امروز کشور ‌و استان ما نیازمند تغییر و تحول است و این مهم با انتخاب بهترین‌ها حاصل می‌شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: بخش مهمی از نارضایتی مردم در سو مدیریت‌های اقتصادی توسط صاحب‌منصبان بوده و هست، رکود، تورم، نرخ بالای بیکاری و شکاف تبلیغاتی، جامعه و جوانان ما را رنج می‌دهند بخشی از مردم مشکلات معیشتی دارند راه فائق آمدن بر این مشکلات، مشارکت حداکثری در انتخابات است.

,

وی یادآور شد: با انتخاب فردی که کارآمدترین و متعهدترین باشد عدالت، رفاه و امنیت به تمام اقشار و طبقات مختلف جامعه می‌رسد افراد دارای مشکل معیشتی با مشارکت حداکثری زمینه تغییر و تحول را فراهم نمایند. جوانان جشن تکلیف سیاسی خود را با شور و شوق انجام دهند، حضور در پای صندوق رأی به جناح خاصی ربط ندارد، فراتر از جناح‌ها و متعلق به مردم است.

,

شاهرخی گفت: صرف‌نظر از اینکه چه کسی انتخاب شود، پیروز انتخابات مردم هستند، باید با مرور زمان و تاریخ گذشتگان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که رئیس‌جمهور منتخب و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها بعد از دوران خدمتگزاری‌شان مردم از خدمات آن اعلام رضایتمندی کنند.

,

امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: عده‌ای دنبال دوقطبی سازی و چندقطبی سازی هستند به دنبال ساختن قطب پیروز و مغلوب هستند و بعد از انتخابات به دنبال ایجاد چنددستگی و ایجاد تفرقه هستند؛ وحدت ملی، سرمایه اجتماعی تضمین‌کننده امنیت کشور است.

,

وی ضمن انتقاد از اختلال درروند رأی‌گیری، گفت: ما در جمع مردم شاهد صف‌های طولانی از حضور پرشور مردم بودیم اما اختلال به وجود آمده جای تأسف دارد و مسئولین باید به‌واسطه این اختلال از مردم عذرخواهی کنند، بنده از محضر شما مردم عذرخواهی می‌کنم که برخی ناهماهنگی‌ها اسباب آزار و اذیت شما شد اما اتفاقات این‌چنینی نباید ما را از صندوق‌ها دور کند.

,

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه سال تحولات

, مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه سال تحولات, مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه سال تحولات,

حجت‌الاسلام حسن رضایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته معمولان، اظهار داشت: انتخاب در لغت به معنای برگزیدن و پسند کردن است و انتخابات به‌صورت مصطلح به معنای گزینش از میان بدیل‌های مختلف باسلیقه‌های مختلف درزمینهٔ های مختلف است که پیش روی انتخاب‌کنندگان قرار می‌گیرد.

,

وی افزود: یکی از ارکان مهم قدرت به‌ویژه در نظام‌های مردم پایه، مشارکت مردم در شکل‌گیری حاکمیت است، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب یک رئیس‌جمهور با حمایت بالای مردمی قطعاً تأثیر زیادی در به دست آوردن منافع ملی و کسب جایگاه ویژه در سطح بین‌المللی دارد و قدرت چانه‌زنی را برای کشور ما تقویت می‌کند و در کنار آن رئیس‌جمهور منتخب با حمایت بالای مردمی اگر دارای روحیه انقلابی و جهادی باشد قطعاً باعث ناراحتی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

,

امام‌جمعه معمولان عنوان کرد: مشارکت بالای مردمی هم نشان از تأیید حداکثری نظام و هم پاسخ محکمی به دشمنان و خنثی کردن نقشه‌های شیطانی آن‌ها است و هم اینکه در سطح بین‌المللی نگاه کشورها به رئیس‌جمهور بارأی بالا نگاه جدی‌تری است چراکه نشان از پشتوانه قوی مردمی آن کشور به منتخب خود است.

,

وی تصریح کرد: ناامید و دلسرد کردن مردم به عدم حضور در پای صندوق‌های رأی خیانتی بزرگ به مردم و آرمان‌های کشور است و همان چیزی است که دشمنان خواستار هستند.

,

رضایی گفت: صرف‌نظر از سلیقه‌های مختلف سیاسی، اگر خواستار ایرانی مقتدر و سرآمد در عرصه بین‌المللی هستیم باید پای صندوق‌های رأی بیائیم، چراکه رأی ما به هرکدام از نامزدهای انتخاباتی که باشد رأی به‌نظام جمهوری اسلامی و استقلال ایران است، هراس دشمنان نیز از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است که ضامن امنیت کشور و دفع توطئه‌های دشمنان است.

,

امام‌جمعه معمولان بیان کرد: بایستی توجه کرد به انتخاب فرد اصلح که بتواند با روحیه‌ای انقلابی و جهادی وسط میدان عمل بیاید و آستین‌های همت را بالا بزند و با توجه به ظرفیت‌های موجود در داخل کشور و با میدان دادن به جوانان متخصص و دلسوز با عنایت خاص پروردگار متعال شاهد کشوری مقتدر در عرصه‌های مختلف به‌ویژه درزمینهٔ اقتصادی باشیم.

,

وی بیان داشت: فردای انتخابات باید با کنار گذاشتن رقابت‌ها فردای رفاقت باشد و همه در کنار یکدیگر در راستای اعتلای کشور گام برداریم.

,

مشارکت حداکثری مردم ازنا در انتخابات مشهود است

, مشارکت حداکثری مردم ازنا در انتخابات مشهود است, مشارکت حداکثری مردم ازنا در انتخابات مشهود است,

حجت‌الاسلام علی سپهوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ازنا ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات و فرارسیدن انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: ما اگر دینی داریم به برکت مبلغین اسلامی است، شبکه نورانی تبلیغ دینی که بسیار مهم و تأثیرگذارند، احکام، عقاید، اخلاق و هر آنچه را که از دین می‌دانیم زحمات این مبلغان عزیز می‌باشد.

,

وی افزود: امروز، روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا می‌باشد، لازم است فرمایشات رهبر فرزانه خود را فصل الخطاب قرار دهیم و همچنان حضوری حماسی از خود در ادامه روند انتخابات نشان دهیم.

,

امام‌جمعه ازنا عنوان کرد: از میدان حضور گزارش می‌کنم که در خدمت مسئولین مشاهده کردیم، نصاب حضور در اینجا به دلیل تأثیرگذاری کلام وحی گونه مقام معظم رهبری است که چه صحنه باعظمتی به نمایش گذاشته شد.

,

وی با اشاره به‌ضرورت پیمودن راه شهدا و امام راحل، تصریح کرد: بایستی به سردار دل‌ها گفت که امروز در امتداد میدان مبارکی که شما تعریف کردید به نام رهبر معظم و امامین انقلاب مردم در میدان حاضر هستند، این میدان باشکوه و باعظمت با انفاس قدسیه‌ای از شهدا به جامعه ما رسیده است.

,

سپهوند گفت: آمریکای جنایتکار، صهیونیسم غاصب، مزدوران خودفروخته منطقه آن‌ها بدانند هر کاری که انجام دادند که مردم حضور پیدا نکنند به لطف خداوند حضور پررنگ‌تر شد از آغاز فعالیت رأی‌گیری کاملاً مشهود است و هرچه هزینه کردند بیهوده بوده است، وقت‌های بی‌ارزششان را به کاربردند عکس آن جواب داد و به لطف خداوند مردم گوششان به‌فرمان رهبر معظم انقلاب دلسوزان نظام بود و امروز تا نیمه‌روز حضور با نصاب مردم را مشاهده می‌کنیم و این شکوه ادامه خواهد داشت.

,

امام‌جمعه ازنا بیان کرد: اگر گفته‌شده است تبلیغات ممنوع است منظور ممنوع بودن برای گفتن و بردن نام افراد است و الا تبلیغات حضور تا آخرین لحظه آزاد است و عمل صالح است شما از این فرصت در جمع‌آوری عمل صالح استفاده کنید و هرکسی تابه‌حال حاضر نشده آن‌ها را تبلیغ کنید و تشویق کنید به حضور که ان‌شاءالله بالاترین حضور را داشته باشیم.

,

وی گفت: کاندیدهایی که موفق می‌شوند به‌حسب ظاهر و پیروز میدان هستند بایستی بدانند که پیروزی توسط خداوند متعال برای آن‌ها رقم‌زده شده است قدر این فرصت، لیاقت، خدمت، قدر این موقعیت را بدانند فرصت سوزی نکنند چه شخصی که به‌عنوان رئیس‌جمهور منصوب می‌شود و چه اشخاصی که در شورا شهر و روستا هستند، بدانند که موفقیت آن‌ها اعتماد از اعتمادی از سوی خداوند بوده است، باید به این اعتماد پشت پا نزنند، کسانی از کاندیدای موردنظر شما نیز که موفق نشد بدانند که باید بردباری کنند و کلاس خودشان را در نظام اسلامی حفظ کنند زیرا ما بازنده در ایران اسلامی نداریم همه ایرانیان ما برنده هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه