اخبار داغ

وزیر نیرو:

اوج بار مصرف برق را هنوز پشت سرنگذاشتیم/ تعطیلات تابستانه برخی صنایع جلو افتاد

اوج بار مصرف برق را هنوز پشت سرنگذاشتیم/ تعطیلات تابستانه برخی صنایع جلو افتاد
وزیر نیرو گفت: هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم، ولی دیروز با مصرف ۶۱ هزار و ۸۰۰ مگاوات نسبت به تیر گذشته که کمتر از ۵۹ هزار مگاوات بود از گرمای زودرس و اوج مصرف با خبر شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اردکانیان افزود: همه توش و توان صنعت برق به ویژه در این ایام به کار گرفته شده است که همه واحد‌های تحت تعمیر حتی دو هفته زودتر از روال هرسال به مدار بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: ما در نظر داریم جابجایی مصرف بار در واحد‌های صنعتی بزرگ صورت بگیرد و من حتی از برخی صنایع خبر دارم که در اوج همکاری تصمیم گرفته اند تعطیلات تابستانه خود را که معمولا در شهریور است به تیر منتقل کنند.
,
 
,
وزیر نیرو گفت: بعضی مکان‌ها حتی شیفت‌ها را تغییر داده اند و من این جا از همه خانواده‌های کارگران که همراهی کرده اند سپاس گذاری می‌کنم.
,
 
,
 اردکانیان افزود: نیرو‌های مسؤول به ویژه نیرو‌های انتظامی هم همراهی خوبی داشتند و در جهت شناسایی دستگاه‌های غیر مجاز تولید رمز ارز‌ها گام‌های مؤثری برداشتند.
,
 
,
وی گفت: در همین روز‌های گذشته هزاران دستگاه تولید رمز ارز که در سراسر کشور فعال بوده اند شناسایی و ضبط شده اند و مراجع قانونی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
,
 
,
وزیر نیرو در خصوص خاموشی‌ها گفت: ما در عین اینکه خاموشی‌های احتمالی را اعلام می‌کنیم، اما نقطه اتکای ما خود مردم هستند که اگر خاموشی رخ داد مردم بدانند هر خاموشی در دوره زمانی اعلام شده است.
,
 
,
اردکانیان افزود: خوشبختانه با همکاری مردم به ویژه در مصرف دستگاه‌های سرمایشی و رساندن آن برودت به حد آسایش که ۲۵ و ۲۴ درجه است مشکلی نخواهیم داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه