اخبار داغ

امام جمعه یزد:

تلاش دشمن، دور شدن مردم از انقلاب و اسلام است/ مردم باید هوشیار و از دین اسلام صیانت کنند

تلاش دشمن، دور شدن مردم از انقلاب و اسلام است/ مردم باید هوشیار و از دین اسلام صیانت کنند
آیت الله ناصری با بیان اینکه مردم باید هوشیار و از دین اسلام صیانت کنند، گفت: تلاش دشمن، دور شدن مردم از انقلاب و اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای مقابله با اسلامی کمر همت بسته است، گفت: صهیونیست‌ها و استکبار بیش از چهل سال است که با اسلام ناب محمدی مقابله می‌کنند و از هیچ توطئه‌ای برای ضربه اسلام دست برنمی‌دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اضافه کرد: آنها با دین لفظی نظیر آنچه در عربستان است مشکلی ندارند اما تمام تلاششان دین زدایی است.

,

امام جمعه یزد اضافه کرد: مطمئناً اگر در مقابل آنچه دشمن به کار بسته و سبب بروز مشکلات بسیار زیادی شده مقاومت داشته باشیم، خدای متعال اجر و پاداش آنها را به ما خواهد داد.

,

وی اطاعت از دشمن در روزهایی که برعلیه جمهوری اسلامی توطئه می‌کند را گناه بزرگی دانست و گفت: دشمن هیچ‌گاه خیرخواه و دلسوز ملت ایران نبوده و نخواهد بود، پس ما باید نسبت به توطئه‌ها و تحرکات آنها هوشیار باشیم.

,

ناصری با بیان اینکه در قرآن کریم اشاره شده است که اگر رشد کنیم، دشمن عصبانی خواهد شد، گفت: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هرگاه پیشرفت کردیم، عصبانی شدند و سعی داشتند تا ما را به عقب برانند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پایان گفت: کسانی که در انتخابات اسلام، دین و انقلاب را یاری نکنند و خدمات نظام و شهدا را فراموش کنند و به میدان نیایند، خلاف تقوا عمل کرده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد دور کردن مردم از دین و انقلاب هستند، اذعان داشت: دشمنان ما از این فرصت استفاده کرده‌اند و از فضای مجازی برای دور کردن مردم و جوانان از دین و انقلاب بهره گرفته‌اند اما مردم باید هوشیار باشند و از دین خود صیانت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه