اخبار داغ

رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران؛

۲۴۰ صندوق سیار برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها/ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تهران خوب است

۲۴۰ صندوق سیار برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها/ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تهران خوب است
رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران از اختصاص ۲۴۰ صندوق رأی سیار به بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل کوهپایه زاده، رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران درباره رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روز انتخابات اظهار کرد: در همه شعب اخذ رأی یک ناظر بهداشتی ثابت حضور دارد. شعبه اخذ رأی زیر نظر یک ناظر رده بالا قرار دارد تا نظارت به درستی صورت بگیرد همچنین ناظران بهداشتی بر تهیه و طبخ غذا برای مجریان انتخابات نظارت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کوهپایه زاده ادامه داد: استان تهران ٧ هزار صندوق اخذ رأی دارد که از این تعداد ۴ هزار صندوق در شهر تهران است و ١۵٠ هزار نفر مجری انتخابات هستند. مجریان برگزاری انتخابات در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی، آموزش ‌های لازم را دیده‌اند و با ما همکاری لازم را دارند.
,
 
,
رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به ازدحام در ساعت اولیه اخذ رأی در برخی شعب تهران گفت: در ساعات اولیه اخذ رأی شاهد ازدحام در برخی شعب بودیم که بعد از گذشت مدتی این ازدحام برطرف شد و اکنون مشکلی وجود ندارد.
,
 
,
او با بیان اینکه میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی تهران خوب و مطلوب بوده است، گفت: فرآیند رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی بیشتر با رویه تشویقی و ترغیبی دنبال می‌شود.
,
 
,
رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به رأی دادن افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و منازل گفت: ٢۴٠ صندوق سیار اخذ رأی در تهران داشتیم که با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت در ٨٨ بیمارستان‌ کووید ١٩  رأی گیری با صندوق‌های سیار صورت می‌گیرد.
,
 
,
 
,
نکاتی که هنگام رأی دادن باید رعایت کنید
, نکاتی که هنگام رأی دادن باید رعایت کنید,
 
,
کوهپایه زاده با تاکید بر رعایت برخی نکات بهداشتی هنگام رأی دادن گفت: افراد سعی کنند فاصله ٢ متری با دیگر رأی دهندگان را هنگام حضور در شعب اخذ رأی حفظ کنند. ما فضای ٨ مترمربع را برای هر فرد متصور شده ایم. بهتر است رأی دهندگان خودکار همراه خود داشته باشند و از موکول کردن حضور در پای صندوق رأی در ساعت پایانی روز خودداری کنند تا شاهد ازدحام در شعب اخذ رأی نباشیم.
,
 
,
او تأکید کرد: سالمندان در ساعت خلوت تر مراجعه و از ٢ ماسک استفاده کنند و برای انتخاب شعب اخذ رأی، اپلیکیشن و سامانه‌هایی در وزارت کشور طراحی شده است که می‌تواند کمک کننده باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه