اخبار داغ

حق شناس: نباید با صندوق رأی قهر کرد

حق شناس: نباید با صندوق رأی قهر کرد
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کرد و تاکید کرد که نباید با صندوق رأی قهر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد حق‌شناس پس از انداختن آرای خود به صندوق رأی در حسنیه جماران گفت: حضور در پای صندوق رأی حقیقتا دفاع از نفس انتخاب و دفاع از حق انتخاب و انتخاب کردن است. از این رو نباید با صندوق رأی قهر کرد و اجازه داد تا عده‌ای که به رأی و حق انتخاب مردم اعتقادی ندارند، آن را به مسلخ برده و از صندوق‌های رأی ناامید کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حق‌شناس با بیان اینکه در این انتخابات جای برخی از نامزدهایی که ردصلاحیت شدند، خالی است، از رویکرد شورای نگهبان در مورد انتخابات انتقاد کرد و همچنین  درباره به روند انتخابات شوراهای شهر نیز گفت:‌ هیات نظارت مجلس شورای اسلامی نیز در رفتاری عجیب، بسیاری از نامزدهای انتخابات شورای شهر را از حضور در عرصه محروم کرد که این موضوع نیز جای تاسف دارد.
,
 
,
وی ادامه داد:‌با وجود تمام این موارد امروز جای گلایه نیست، همه باید به پای صندوق‌های رأی آمده و دیگران را نیز تشویق به حضور در انتخابات کنند تا ان‌شاءالله جریانی که هدفش به حاشیه بردن نهاد انتخابات است به قصد خود نرسد.
,
 
,
حق‌شناس با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران، انتخابات و حق تعیین سرنوشت است، گفت: امروز باید از جمهوریت نظام مراقبت کنیم. از مردم دعوت می‌کنم که تا ساعات پایان رای گیری دیگران را به حضور در انتخابات و مشارکت دعوت کنند و هر نفر دستکم ده رأی را ایجاد کند تا در نهایت افرادی در شوراهای شهر و ریاست جمهوری انتخاب شوند که نزدیکی بیشتری با افکار و عقاید مردم دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: ایسنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه