اخبار داغ

امام جمعه شهرستان ماهنشان:

ملت، بزرگترین برنده انتخابات است

ملت، بزرگترین برنده انتخابات است
علی اکبری با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ملت، بزرگترین برنده انتخابات هستند و طرفداران نامزدهای پیروز، موفقیت خود را از خداوند بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ماهنشان با بیان اینکه حضور نامزدها بزرگترین کمک به رقابت انتخاباتی بود، اظهار داشت: از تمام نامزدهای انتخاباتی و زحمتکشان، هیات‌های اجرایی و نظارت، نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه وبسیج، طرفداران نامزدها، خبرنگاران قدردانی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه پس از انتخابات، روز مهربانی و بردباری بوده و منتخبان، رئیس‌جمهوری و شورای تمام ملت هستند.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به پایان نشست ششم وین، گفت: اکنون 2 ماه است که این مذاکرات ادامه دارد و در پایان هر هفته، برخی اعضای این نشست با جملات تکراری مانند «مذاکرات پیشرفت کرده» و «گام‌های بلندی برای توافق برداشته شده» از نزدیک بودن زمان توافق با ایران و احیای برجام و رفع تحریم‌ها سخن می‌گفتند اما گذشت زمان، خلاف آن را اثبات کرده است.

,

وی تصریح کرد: گذشت زمان، اثبات کرده که نه آمریکای مستکبر و نه اروپای مکار به این راحتی، تحریم‌ها را بر نخواهند داشت مگر اینکه به برجام‌های بعدی تَن داده شود.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطرنشان کرد: هدف دیگر آن‌ها ایجاد دوقطبی کاذب مخالفان و موافقان برجام است اما کیاست و هوشمندی ایران با هدایت رهبر حکیم انقلاب، آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

,

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به سقوط دولت نتانیاهو اظهار داشت: این سقوط بعد از ۱۲ سال، فصل نوینی را در تاریخ منحوس رژیم جعلی صهیونیستی گشوده و این اتفاق، یکی از ثمرات جنگ ۱۲ روزه مقاومت اسلامی است.

,

وی بیان داشت: شکل‌گیری کابینه جدید، رژیم غاصب را سریعتر از همیشه به سوی زوال سوق خواهد داد.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) گفت: نعمت وجود مرقد مطهر این امام بزرگوار در کشور ایران، درک صحیح شخصیت امام رضا(ع) را در مطالعه دقیق روایات ائمه معصومین(ع) است.

,

وی ضمن گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری همچنین روز اصناف و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در سال ۱۳۶۰ و روز بسیج استادان را نیز گرامی داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه