اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند
ثمینی گفت: با توجه به افزایش مشارکت در انتخابات و برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی مبنی بر عدم تجمع، مردم رای گیری را به لحظات پایانی موکول نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمود ثمینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغازین لحظات صبح امروز فرآیند رای گیری در سطح استان همزمان با سراسر کشور آغاز گردید و از همان ساعات ابتدایی روز شاهد مشارکت بالای مردم در شعب اخذ رای بودیم و خوشبختانه علیرغم حجم بالای مشارکت، حضور مردم در پای صندوق های رای با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همراه بوده و در این راستا دستورالعمل های بهداشتی در شعب اخذ رای نیز به خوبی اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: با توجه قرار گرفتن در ساعات پایانی روز و افزایش مشارکت در انتخابات احتمال تمدید مدت زمان اخذ رای وجود دارد که در همین راستا از هم‌استانی ها می‌خواهیم با برنامه ریزی برای حضور در شعب اخذ رای از فرصت باقی مانده استفاده کنند و رای گیری را به لحظات پایانی موکول نکنند.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: رای دهندگان با رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در صندوق های اخذ رای حاضر شود و برای انجام فرآیند رای گیری حتی المقدور از وسایل شخصی خود مانند خودکار برای رای دادن استفاده کنند.

,

ثمینی عنوان کرد: هم استانی ها توجه داشته باشند همراه داشتن شناسنامه و دانستن کد ملی برای انجام رای گیری الزامی بوده و نیازی به ارائه اصل کارت ملی در شعب اخذ رای نیست.

,

وی بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در شعب اخذ رای مراتب به ناظرین حاضر در شعب اطلاع رسانی شود و در نهایت رای دهندگان محترم می توان با مراجعه به فرمانداری ها اعتراض خود و نوع تخلف حادث شده را گزارش نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه