اخبار داغ

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:

حضور مردم؛ آبی بر آتش فتنه‌انگیزی دشمنان

حضور مردم؛ آبی بر آتش فتنه‌انگیزی دشمنان
پیرهادی گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ طرح و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و مانع تحقق اهداف شوم آنان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پیرهادی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مستقر در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: مردم شریف از ساعات ابتدایی روز با برخورداری از روحیه مشارکت‌پذیری و علاقمندی به نظام و انقلاب با حضور در صفوف رای‌گیری در انتخابات شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی عنوان کرد: حضور گسترده و حداکثری مردم در شعب اخذ رای موجب خنثی‌سازی طرح و توطئه‌های دشمنان و معاندانی است که می‌پنداشتند می‌توانند در میزان مشارکت و حضور جامعه نقش داشته و آن را حداقلی جلوه دهند.
,
 
,
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص مهمترین اولویت‌های کاری شورای ششم شهر تهران، گفت: متاسفانه عدم حمایت دولت از حوزه مدیربت شهری موجب تحمیل خسارات فراوانی به شهر تهران در حوزه‌های مختلف شده است.
,
 
,
پیرهادی با انتقاد از فرسودگی جدی سیستم حمل و نقل عمومی در تهران، ادامه داد: حضور دولت و وزارتخانه‌ها هزینه‌های سنگینی را بر شهر تهران وارد و شهر را دچار خسران کرده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اگرچه تصور می‌شد دولت و شورای شهر اصلاح‌طلب در کنار یکدیگر می‌توانند تعامل و همکاری خوبی داشته باشند که این مهم در عمل رخ نداد و موجب نارضایتی شهروندان تهرانی شد.
,
 
,
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تهران در عمر کاری پنجمین دوره شورای شهر آنگونه که باید دیده نشد، عنوان کرد: از این‌رو باید تلاش کنیم وضعیت زندگی مردم و شرایط محیطی آن ارتقاء یافته و نابسامانی‌های موجود سامان یابد.
,
 
,
پیرهادی از موضوعات اقتصادی و معیشتی به عنوان مهمترین اولویت‌های کاری دولت سیزدهم یاد و تاکید کرد: مسائل اقتصادی مشکلاتی دیگری همچون بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و موانع پیش روی ازدواج را به ویژه برای دهک‌های پایین جامعه ایجاد کرده است.
,
 
,
وی درباره مهمترین ویژگی‌های 21 عضو لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: استفاده از بانوان و جوانان در کنار نیروهای باتجربه و دارای سابقه مدیریتی در شورا و شهرداری از جمله این ویژگی‌ها است.
,
 
,
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: از سویی افراد دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط با حوزه مدیریت شهری در این لیست قرار داشته و توانمندی لازم برای عضویت در شورای شهر را دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه