اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد؛

یک میلیون مازندرانی‌ تاکنون پای صندوق‌های رای آمدند/ مشارکت ۳۵ درصدی تا ساعت ۱۸+فیلم

یک میلیون مازندرانی‌ تاکنون پای صندوق‌های رای آمدند/ مشارکت ۳۵ درصدی تا ساعت ۱۸+فیلم
حسین حسن نژاد گفت: طبق بررسی های صورت گرفته تا ساعت ۱۸ حدود یک میلیون نفر از واجدین شرایط رای برابر با ۳۵ درصد در مازندران آرای خود را در صندوق انداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین حسن نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران بیان کرد: تا کنون هیچ موردی از تخلفات انتخاباتی گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران در مورد دستگیری های متخلفان انتخاباتی نیز گفت که تا کنون آماری تحت عنوان دستگیری و خرید و فروش را شاهد نبوده ایم.

حسن نژاد اظهار کرد: طبق بررسی های صورت گرفته که تا ساعت ۱۸ حدود ۹۰۰هزار نفر از واجدین شرایط رای برابر با ۳۳درصد در استان آرای خود را در صندوق انداختند.

وی به صندوق های اخذ رای سیار در مراکز مختلف اشاره کرد و گفت: همه برنامه ریزی در این خصوص صورت گرفته است. رئیس ستاد انتخابات مازندران یادآور شد: ۴هزارو ۱۶۲ شعب اخذ رای در مازندران مربوط به شوراهای اسلامی است که یک هزارو 531 شعبه شهری و ۲هزارو ۶۳۱ شعبه روستایی است.

این مسئول افزود: با توجه به گستردگی استان مازندران تعداد ۴۹۸ صندوق اخذ رای سیار شورا در این انتخابت وجود دارد و همچنین  ۲۶۸ شعب اخذ رای  شورا نیز مکانیزه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان کرد: یکهزارو ۵۱۶ نفر داوطلب شورای اسلامی شهری برای ۳۳۶ کرسی اصلی و ۱۴هزارو پنج نفر نیز داوطلب روستایی برای هفت هزارو ۶۸۳ کرسی اصلی در ششمین دوره انتخابات شورای سالامی شهر و روستا با هم رقابت می کنند. 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه