اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس:

توقع مردم از رئیس جمهور آینده اصلاح وضعیت معیشتی است

توقع مردم از رئیس جمهور آینده اصلاح وضعیت معیشتی است
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: چشم همه مردم به دست رئیس جمهور منتخب آینده است که بتواند تغییر ایجاد کند و نتیجه این انتخاب مردم باید در زندگی و معیشت آنها در کوتاه‌ترین زمان ظهور و بروز پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ذبیح الله اعظمی با اشاره به حضور پرشور مردم کرمان و حوزه انتخابیه جیرفت و عنبر آباد در انتخابات امروز اظهار کرد: حضور مردم همچنان رو به افزایش است و جدای از اینکه به چه کسی رأی می‌دهند یک پیام مهم برای خارج نشینان دارد و به اقتدار رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود کمک می‌کند بنابراین انتظار داریم مشارکت افزایش یابد و از آن چیزی که پیش بینی شده افزایش بیشتری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات را برای نظام جمهوری اسلامی مهم ارزیابی کرد و افزود: شورای نگهبان براساس قانون و اختیارات خود 7 نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را حائز شرایط لازم برای کاندیداتوری تشخیص داد و از این تعداد چهار نفر باقیمانده که باید از میان آنها اصلح‌ترین را انتخاب کرد.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس با اشاره به شرایط انتخاب ریاست جمهوری که بتواند سکاندار خوبی برای دولت باشد، گفت: آنچه مهم است و مردم چه آنهایی که رأی می‌دهند و چه آنهایی که رأی نمی‌دهند و بی‌تفاوت هستند منتظر آن هستند این است که رئیس جمهور وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشد و این مهم‌ترین نکته‌ای است که در انتخاب این رئیس جمهور و عملکرد وی و حتی شروع کارش در یکسال اول از این منتخب مردم انتظار می‌رود.

,

وی به توقع مردم از رئیس جمهور آینده در اصلاح وضعیت معیشتی آنها اشاره کرد و افزود: چشم همه مردم به دست رئیس جمهور منتخب آینده است که بتواند تغییر ایجاد کند و نتیجه این انتخاب مردم باید در زندگی و معیشت آنها در کوتاه‌ترین زمان ظهور و بروز پیدا کند.

,

اعظمی با تقدیر از حضور و مشارکت آحاد مردم در انتخابات امروز و سرنوشت مملکت خود تصریح کرد: این حرکت مهم است و راه و مسیر مدعیان دموکراسی که به نوعی با صندوق رأی قهر کرده و شرکت در انتخابات را تحریم می‌کنند از این مردم جداست و این شیوه وروش با ایده‌ها و اخلاقیات آنها که دنبال دموکراسی خواهی هستند و از این موضوع دم می‌زنند متفاوت است بنابراین از همه آنها که در این انتخابات شرکت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه