اخبار داغ

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی:

مردم در این انتخابات نشان دادند که درک راهبردی دارند

مردم در این انتخابات نشان دادند که درک راهبردی دارند
حجت الاسلام صفدری گفت: تحریم و تهدید بر روی ایران تأثیر نداشته است و تنها راه دشمن جداسازی نظام از مردم است و انتخابات در‌ مقطع فعلی یک گلوگاه بسیار مهم برای ارزیابی مردم بود و مردم نشان دادند که درک راهبردی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام صفدری، مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی امشب در مسجد جامع نیشابور گفت: در جنگ ۴۲ ساله ایران با آمریکا تردید نیست، اینکه در دوران ترامپ فشار زیادی برای نابودی کشور انجام دادند شک نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی افزود: طی ۶ ماه گذشته ۳ جریان قدرت تلاش کردند مردم را از سر صندوق دور کنند و مردم نشان دادند که فهم درستی از معادلات جهانی دارند.

, .,

صفدری خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه گذشته تمام تلویزیون‌های آمریکایی، اسرائیلی و سعودی تلاش کردند مردم را ناامید کنند.

, .,

وی عنوان داشت: طی ۴۲ سال گذشته آمریکایی‌ها بیشترین آسیب را از ایران دیدند، ترامپ و بایدن تلاش کردن بیشترین فشارها را به ایران وارد کنند، هیچ دارویی به کشور فروش نرود و محدودیت‌های مالی شدید اعمال کردند و هزار و ۶۰۰ نفر که می‌توانست به کشور کمک کند تحریم کردند.

, .,

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی اظهار داشت: نیشابوری‌ها طی ۴۲ سال گذشته تلاش زیادی برای انقلاب کردند و طی این مدت دشمن تلاش کرد کشور را ناکارآمد نشان دهند.

, .,

وی افزود: آمریکا با ۸۲ کشور جمع شدند تا نظام سوریه را دگرگون کنند و نظام سوریه فقط یک پشتیبان داشت و آن ایران بود و بعد از هفت سال جنگ آمریکایی‌ها زمین خوردند و مجبور شدند از سوریه بیرون بروند و دلیلش این بود که ایران از سوریه حمایت کرد.

, .,

صفدری تصریح کرد: طی ۶۰ سال گذشته تلاش کردند فلسطینی‌ها را بین ببرند، طی این سال‌ها فلسطین با سنگ جواب حملات اسرائیل را می‌داد ولی در‌ جنگ آخر فلسطینی‌ها با موشک جواب دادند و دلیل این قدرت حمایت ایرانیان از آن‌ها است.

, .,

مشاور وزیر اطلاعات تأکید کرد: در یمن جنگی که قرار بود ۱۵ روزه تمام شود ۶ سال ادامه پیدا کرده است و عربستان التماس می‌کند که جنگ را تمام کنند.

, .,

وی گفت: ایران پرچم‌دار مقاومت و پیروزی است، ایران طی ۴۲ سال گذشته معادله قدرت را در منطقه عوض کرده است و طی این سال‌ها دشمن تلاش کرد که نظام را عوض کنند، تلاش آمریکا برای حذف ایران در حدی بود که ناوشان را در خلیج‌فارس مستقر کردند و فکر می‌کردند با حمله نظامی ایران از بین خواهد رفت اما امروز به دلیل توان موشکی ایران ناوهای آمریکا بیش از دو هزار کیلومتر از ما فاصله گرفته‌اند.

, .,

صفدری خاطرنشان کرد: معادله موشک در فلسطین جواب داد، قیمت موشک‌های اسرائیل ۵۰ هزار دلار بود ولی فلسطینی‌ها با لوله آب و ساچمه موشک ۳۰۰ دلاری می‌ساختند و با آن به جنگ موشک‌های اسرائیل رفتند و اسرائیل اعتراف کرد که شکست خورده است.

, .,

این مقام مسئول بیان داشت: وزیر امور خارجه اسرائیل اعتراف کرده است که شکست‌خورده‌اند و دلیلش از بین رفتن انحصار در تجهیزات دفاعی است.

, .,

وی ادامه داد: گنبد آهنین را ساختند و از چهار هزار و 800 موشک فلسطینی‌ها چهار هزار و 300 موشک به زمین‌خورده است.

,

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف از قبیل جنگ نظامی، جنگ نرم و جنگ اعتقادی شکست خورده است. هیچ جنگی بین ایران و آمریکا طی ۴۲ سال گذشته نبوده است که آمریکا شکست نخورده است.

, .,

مشاور وزیر اطلاعات تأکید کرد: تحریم و تهدید بر روی ایران تأثیر نداشته است و تنها راه دشمن جداسازی نظام از مردم است و انتخابات در‌ مقطع فعلی یک گلوگاه بسیار مهم برای ارزیابی مردم بود و مردم نشان دادند که درک راهبردی دارند.

, .,

وی افزود: دشمن تلاش کرد ما را درگیر مشکلات اقتصادی کند،‌ قطعاً مشکلات اقتصادی هست و کشور طی 42 سال گذشته ‌مجروح و آسیب‌دیده شده است و قطعاً مشکل دارد ولی مردم ثابت کردند که درگیر مشکلات ساخته شده توسط دشمن نشده‌اند.

, .,

صفدری تصریح کرد: دشمن می‌داند که ایران کارآمد است ولی ‌می‌خواهند نشان دهند که دولت ناکارآمد است.

, .,

این مقام مسئول گفت: مردم حرف می‌زنند و اعتراض هم دارند ولی قهر نیستند چون می‌دانند دشمن تلاش کرده است با حذف انقلاب، رویارویی بین مردم و نظام را ایجاد کند ولی مردم هوشیار، فهیم هستند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه