اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

روند انتخابات در سطح استان بر اساس جدول زمان بندی به نحو شایسته ای پیش رفته است

روند انتخابات در سطح استان بر اساس جدول زمان بندی به نحو شایسته ای پیش رفته است
حسین خوش اقبال گفت: با تلاش و جدیتی که در مجموعه دست اندر کاران اجرایی و نظارت بوده تا این لحظه در سطح استان روند انتخابات بر اساس جدول زمان بندی به نحو شایسته ای پیش رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حسین خوش اقبال امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گزارشی از آخرین وضعیت مشارکت در انتخابات ارائه کرد و اظهار داشت: با تلاش و جدیتی که در مجموعه دست اندر کاران اجرایی و نظارت بوده تا این لحظه در سطح استان روند انتخابات بر اساس جدول زمان بندی به نحو شایسته ای پیش رفته است.

 رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: امروز از ساعت اولیه رای گیری از نقاط مرزی تا مرکز استان بدون هیچگونه مشکل امنیتی و سیاسی شروع شد و مردم در کمال آسایش در رابطه با تصمیم‌گیری یک دوره ریاست جمهوری کاندیدای مورد نظر را انتخاب می کنند و هم برای یک دوره چهار ساله پارلمان شهری و روستایی، و توقع داریم مردمی که تا این لحظه مراجعه نکرده اند حتما در پای صندوق های رای در فرصت باقی مانده حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیندازند.

وی با ابراز رضایت از مشارکت مردم استان خاطر نشان کرد: بر اساس آمار و اطلاعات مشارکت مردم استان کرمانشاه تا ساعت ۲۰ حدود ۳۵ درصد بوده است.

خوش اقبال گفت: رئیس جمهوری که پشتوانه رای مردمی بالا داشته باشد در عرصه های خارجی و داخلی و هم در رابطه با پیگیری مطالبات مردم می تواند با قدرت و قوت بیشتری انجام وظیفه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: یکی از برکات نظام جمهوری و انقلاب حق رای بود که مردم بدست آوردند و امروز در انتخاب شوراهای شهر و روستا، نمایندگان مجلس، ریاست جمهوری و حتی خبرگان رهبری نقش آفرینی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه