اخبار داغ

دادستان مرکز استان یزد:

هیچ گونه تخلف انتخاباتی در استان یزد مشاهده نشده است

هیچ گونه تخلف انتخاباتی در استان یزد مشاهده نشده است
حدادزاده گفت: در برخی از مناطق و شهرستانها، با کمبود تعرفه مواجه شده بودند که مسئولین تعرفه لازم را تأمین کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حدادزاده دادستان مرکز استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: در یزد از شعب مختلف سرکشی شده و به جاهای مختلف رفتیم و شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: یکایک افراد دخیل در برگزاری انتخابات توانسته‌اند شور انتخاباتی ایجاد کنند و  مشکل خاصی در سراسر استان در زمینه تحلف ایجاد نشده است.

,

حدادزاده اظهار داشت: در برخی از مناطق  و شهرستانها، با کمبود تعرفه مواجه شده بودند که مسئولین تعرفه لازم را تأمین کردند.

,

وی عنوان کرد: توصیه می‌کنیم آن دسته از افرادی که به هر دلیل مانند گرمی هوا تا کنون در انتخابات شرکت نکردند بروند و رای خودشان را به صندوق بیندازند.

,

دادستان یزد بیان کرد: نتیجه انتخابات چه در شورا و چه ریاست جمهوری هر چه که باشد، باعث سربلندی کشور است و مهم نیست چه کسی و وابسته به کدام حزب وگروه انتخاب شود.

,

حدادزاده خاطرنشان کرد: دادگستری وظیفه پیشگیری دارد و رخدادهای حین و قبل از انتخابات رصد می‌شود و خوشبختانه فضای خوبی برای انتخابات فراهم شده است.

,

وی تأکید کرد: پیش‌بینی و گمانه‌زنی نتیجه قبل از اعلام رسمی، تخلف است به ویژه در انتخابات شوراها که باعث ایجاد حساسیت می‌شود.

,

دادستان یزد تصریح کرد: تمایل به برخورد قهری نداریم اما اگر فردی قصد سمت و سو دادن به ذهنیت مردم داشته باشد حتما برخورد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه