اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اصلاح‌طلبان از شورای نگهبان متشکر باشند

اصلاح‌طلبان از شورای نگهبان متشکر باشند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حاملان گفتار تکرار از آرایش انتخاباتی موجود راضی‌اند،گفت: روحانی و اصلاح‌طلبان که اینک به جای پاسخگویی در جایگاه مدعی نشسته‌اند، باید از شورای نگهبان متشکر باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با تاکید بر اینکه  روحانی و حاملان گفتار تکرار از آرایش انتخاباتی موجود در کشور خرسندند، اظهار کرد: یکی از دلایل گلایه‌مندی مردم و توجیه رفتار انتخاباتی‌شان، ناکارآمدی دولت در عمل به شعارهای خود به ویژه در مسائل اقتصادی و عدم تحقق مطالبات مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بنابراین حتی در صورت شرکت کاندیدای باظرفیت دولت و حاملان گفتمان تکرار در انتخابات ریاست جمهوری قطعا با دست رد اقشار جامعه مواجه می‌شد، چرا که نارضایتی‌ها و بدبینی‌های مردم نسبت به عملکرد دولت موجب خدشه‌دار شدن اعتماد عممی نسبت به طیف  اصلاح‌طلبان شده است.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با نگاهی به انتخابات 88 و اتفاقات تلخ و ناخوشایند آن، افزود: در حالی در آن دوره از انتخابات اصلاح‌طلبان نظام جمهوری اسلامی را متهم به تقلب کردند که اقدام آن‌ها علیه مردم‌سالاری کشور را بیش از هشت سال جنگ تحمیلی متحمل آسیب کرد.
,
 
,
عباس‌زاده عنوان کرد: اینک و با توجه به گفتمان و مشکلاتی که پیرامون انتخابات ریاست جمهوری به وجود آمده در کشور، دولت روحانی و دو نامزد منتخب طیف اصلاحات از جایگاه پاسخگویی نجات یافته‌اند.
,
 
,
وی ادامه داد: در حقیقت نامزدهای اصلاح‌طلب با اتخاذ سیاست فرار رو به جلو و به جای عذرخواهی از مردم به دلیل عملکرد ضعیف و ناکارآمد دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اینک در جایگاه مدعی نشسته و و به توهین و تخریب رقبای خود می‌پردازند.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با ابراز تاسف از برخی رفتارهای انتخاباتی منتسبان به دولت اصلاحات، تصریح کرد: بروز مشکلات و اظهارنظرات نسبت به انتخابات موجب خرسندی برخی نامزدهای انتخاباتی شده است.
,
 
,
عباس‌زاده ادامه داد: در حالی قوه اجرایی کشور به مدت 32 سال در ید اختیار دولت‌های منتسب به جبهه اصلاح‌طلبی بوده، آن‌ها اینک به جای آنکه در قبال عملکرد ضعیف، فرصت‌سوزی‌ها و زمان‌خواری‌ها از مردم پوزش طلبیده و عذرخواهی کنند، حال در جایگاه مدعی نشسته اند.
,
 
,
وی گفت: به عبارت بهتر اکنون که طیف اصلاح‌طلبی به واسطه چندین سال ناکارآمدی نمی‌تواند سهمی در سبد آراء مردمی داشته باشد، نامزدهای منتسب به این طیف به دنبال تطهیر خود و تخریب رقبای دیگر هستند.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه هر دولتی در پایان عمر کاری خود باید در برابر ناکارآمدیش مسول و پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: حال آنکه این اتفاق درباره دولت‌ تدبیر رخ نداده و اصولا آن‌ها سیاست فرافکنی و خا جالی دادن را در پیش گرفته‌اند.
,
 
,
عباس‌زاده اظهار کرد: معتقدم روحانی، اصلاح‌طلبان و حاملان گفتمان تکرار باید از شورای نگهبان بسیار متشکر باشند، چرا که صحنه به گونه‌ای ترسیم شد که از جایگاه پاسخگویی در رفته و در جایگاه مدعی نشسته‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه