اخبار داغ

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس:

عدم مشارکت موجب تغییر و تحول نمی‌شود/ انتخاب آگاهانه، تودهنی ملت به توطئه دشمن است

عدم مشارکت موجب تغییر و تحول نمی‌شود/ انتخاب آگاهانه، تودهنی ملت به توطئه دشمن است
نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم مشارکت در انتخابات موجب تغییر و تحول نمی‌شود، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه تودهنی به دشمنان قسم خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام آزاد در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات 28 خرداد ماه، اظهار کرد: با وجود جوسازی معاندان نظام برای تحریم انتخابات و عدم مشارکت مردم اما در عمل چیزی متفاوت از آن اتفاق افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی عنوان کرد: همه ما باید از خود سوال کنیم که آیا عدم مشارکت در انتخابات موجب تغییر و تحول در وضعیت نابسامان و مورد انتقاد اقتصادی و معیشتی کنونی در کشور خواهد شد یا خیر؟
,
 
,
نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس بیان کرد: قطعا اینگونه نخواهد بود، چرا که هیچ تغییر و تحولی در عدم حرکت نبوده و بالعکس در سایه تلاش و تحرک می‌توان به اهداف مورد انتظار دست یافت.
,
 
,
آزاد تاکید کرد: از این‌رو ضروری است مردم در فرصت باقی مانده با حضوری تعیین‌کننده در پای صندوق رای، با انتخابی آگاهانه و با بصیرت نسبت به انتخاب اصلح اقدام کرده و از حق مسلم خود در تعیین سرنوشت کشورشان استفاده کنند.
,
 
,
وی با اشاره به تبلیغات گسترده و مسموم بدخواهان و معاندان نظام به منظور کاستن از سهم مشارکت مردمی در انتخابات سرنوشت‌ساز 1400، افزود: در شرایط کنونی باید همگان در سایه بصیرت و دشمن‌شناسی و به دور از فضای احساسی و هیجانی به ادای تکلیف پرداخته و با انتخابی سازنده سهمی در آغاز تغییر و تحولات در کشور داشته باشیم.
,
 
,
نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در خانه ملت خاطرنشان کرد: در مقابل حرکت در مسیر نادرستی که بدخواهان و دشمنان قسم خورده ملت و کشور ایران ترسیم کرده‌اند، هیچ اتفاق خوشایند و اثرگذاری را به همراه نخواهد داشت.
,
 
,
آزاد تصریح کرد: مردم بزرگ ایران همچون همیشه همانگونه که هر زمان خواسته‌اند، توانسته‌اند، امروز با حضور حداکثری در حوزه‌های انتخابیه خود سرنوشت‌شان را رقم زده و اجازه دخالت را به دیگری ندادند، همانگونه که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید" انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم".
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه