اخبار داغ

فرماندار ویژه شهرستان ری:

انتخابات در شهرستان ری بدون هیچ گونه مشکلی با حضور پرشور مردم برگزار شد

انتخابات در شهرستان ری بدون هیچ گونه مشکلی با حضور پرشور مردم برگزار شد
فرماندار ویژه شهرستان ری با مطلوب خواندن روند برگزاری این دوره از انتخابات در شهرستان ری از آغاز شمارش آراء پس از اتمام مهلت قانونی رأی گیری در شعب این حوزه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسین توکلی بامداد شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات شهرستان ری با تقدیر از حضور اصحاب رسانه ری و تلاش آنها در جهت انعکاس اخبار این حماسه بزرگ اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور در برخی از قوانین و مقررات مرتبط با انتخابات به دلیل کرونا با توجه به شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تغییراتی صورت گرفته که بر این اساس انتخابات می‌تواند تا ساعت 2 با مداد روز شنبه 29 خرداد ماه تمدید شود که هم اینک این اتفاق رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , شبکه خبری تهران نیوز,

به گفته وی به شعب اخذ رای اعلام شده که اگر مراجعه کننده‌ای دارند می‌توانند رأی آنها را تا پایان ساعت آخر انتخابات اخذ نمایند.

,

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به روند مطلوب برگزاری انتخابات دراین حوزه انتخابیه عنوان کرد: در مجموع در ری مشکلی نبود و مشارکت و حضور پرشورر مردم از ابتدای روز جمعه بسیار مشهود بود و علاوه بر این حضور مسئولان ملی، کاندیداهای ریاست جمهوری و اعضای ائتلاف‌های منتخب و برخی مسئولان استانی در این شهرستان و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) حضور پیدا کردند و رای خود را به صندوق آراء ریختند.

,

وی با اشاره به اتمام فرآیند اخذ رأی در شعب حوزه روستایی در ساعت 10 شب بیان کرد: براساس مصوبه ستاد انتخابات کشور در حوزه شهری مقدمات پایان روند رأی گیری و آغاز فرآیند شمارش آراء پس از اتمام مهلت قانونی انجام می‌شود و نتایح از طریق استانداری تهران اعلام می‌شود.

,

توکلی با اشاره به ترتیب شمارش آراء انتخابات بر اساس اولویت ریاستجمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورایهای شهر و روستا گفت:  نتایج شمارش آراء پس از تائید شورای نگهبان اعلام می‌شود و بعد از آن هم نامزدهای معترض در حوزه انتخابات شورا می‌توانند به هیئت اجرایی فرمانداری برای ارائه شکایت خود در مهلت قانونی مراجعه نمایند.

,

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری در شعب اخذ رأی بیان کرد: با وجود حضور گسترده و پرشور مردم در این دوره از انتخابات پروتکل‌های بهداشتی به شکل درستی رعایت شده بوده و همه کارکنان مشغول به کار در ستادها با علاقه فعالیت می‌کردند که همه تلاش‌های چند ماه اخیر ستاد انتخابات جای تقدیر دارد.

,

فرماندار شهرستان ری با بی‌سابقه خواندن انتخابات این دوره افزود: در طول بیش از40 سال گذشته از انقلاب هیچ دوره‌ا تی نبوده که همزمان 4 انتخابات با وجود این بیماری منحوس برگزار شود و شکوه برگزاری این انتخابات مرهون همکاری همه دستگاه‌ها و همراهی شعب اخذ رأی و مردم بود.

,

وی تصریح کرد: مردم شهرستان ری در همه فراز و نشیب‌های انقلاب حضوری فعال داشته و نقشی اساسی را در این روزهای سخت و حیاتی داشته‌اند و باید قدر این مردم را بدانیم.

,

به گفته توکلی 490 شعبه اخذ رأی در شهرستان ری کار اخذ آراء مردم در این دوره از انتخابات را انجام می‌دهند و به دلیل برنامه‌ریزی‌های انجام شده و براساس میزان مشارکت دوره‌های قبل، کمبودی در زمینه تعرفه تخصیص داده شده وجود نداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه