اخبار داغ

سرهنگ جهانی خبر داد:

اجرای دوباره محدودیت تردد شبانه از امشب/ محدودیت ‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد

اجرای دوباره محدودیت تردد شبانه از امشب/ محدودیت ‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد
معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد از امشب(شنبه) از سر گرفته می‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد از امشب(شنبه) از سر گرفته می‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرهنگ عین الله جهانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده شب جمعه و شب شنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه منع تردد شبانه لغو شده بود و خودروها جریمه نمی شدند. همچنین ابلاغیه معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی - اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده بود.
,
 
,
وی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این دو شب، جابجایی صندوق های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه های انتخابیه بود.
,
 
,
جهانی با اشاره به ارسال پیامک هایی مبنی بر بررسی تردد هموطنان در طرح شبانه گفت: مردم نگران پیامک‌های ثبت تخلف تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه نباشند زیرا جریمه‌ها اعمال نمی‌شود.
,
 
,
معاون اجتماعی نیروی انتظامی اضافه کرد: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی همچنان به این شهرها ادامه دارد.
,
 
,
در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه