اخبار داغ

ایران همیشه سربلند؛

جشن انتخابات و ثبت حماسه‌ای از همدلی/ مردم پیروز میدان شدند

جشن انتخابات و ثبت حماسه‌ای از همدلی/ مردم پیروز میدان شدند
ملت ایران در اولین انتخابات گام دوم انقلاب سنگ تمام گذاشتند، حضور پرشور و حماسی ملت ایران بار دیگر اتحاد و همدلی را به دنیا نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک انتخاباتی دیگر در ایران رقم خورد، انتخاباتی که بار دیگر مردم سالاری دینی را در دنیا به نمایش گذاشت و ملت ایران این بار پرشورتر و گسترده تر از همیشه به پای صندوق های رای آمدند و ثابت کردند تا آخرین نفس برای حفظ و استمرار انقلاب در صحنه حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

۲۸ خرداد روزی است که در کنار سایر تاریخ های ماندگار و جاودانه ایران، جای گرفت، روزی که مردم در همه شهرها و روستاها از پیر و جوان گرفته تا مرد و زن به صحنه انتخابات آمدند و دسیسه های دشمن را بی اثر کردند، دشمنی که دندان طمع تیز کرده بود تا با سیاهنمایی بتواند مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کند اما در دنیا یک ایران است و یک ملت ایران که برای انقلاب جانشان هم فدا می کنند.

,

, ,

لبیک به ندای رهبری

, لبیک به ندای رهبری, لبیک به ندای رهبری,

ملت ایران به ندای رهبری برای انتخابات لبیک گفتند، با حضور پرشورشان دنیا را حیرت زده کرده و اعلام کردند اگه چه مشکلاتی وجود دارد اما پای انقلاب ایستاده اند، نشان دادند حساب انقلاب از حساب مسئولان جداست، این مردم راه امام(ره) و شهدا را تا ابد ادامه خواهند داد.

,

روز گذشته جلوه هایی از اتحاد، همدلی، انسجام، یکرنگی و با هم بودن در همه شعب اخذ رای مشاهده می شد، از آن روستایی گرفته تا مردم شهر که دلشان برای آرامش ایران، می تپد و روز گذشته از همان دقایق اول صبح رای گیری شعب اخذ رای مملو از جمعیتی بود که با هر برگه رای، تیری به قلب دشمن زدند.

,

, ,

ایران همیشه سربلند

, ایران همیشه سربلند, ایران همیشه سربلند,

ملت ایران روز گذشته در اولین انتخابات گام دوم انقلاب نشان دادند که در چهل ساله دوم انقلاب، محکم تر و استوارتر گام برمی دارند تا ایرانشان قوی تر، سربلندتر، محکم تر و مقتدرتر باشد.

,

شناسنامه های رای دهندگان دیروز مزین به مُهری شد که تایید و حرکتی برای حفظ امنیت و استقلال کشور بود، رای اولی هایی که دیروز سنگ تمام گذاشتند و اولین مشارکت سیاسی خود را با شور هر چه تمام به ثبت رساندند.

,

, ,

در میان جمعیت رای دهندگان بسیاری قاب عکسی از سردار حاج قاسم سلیمانی را به همراه داشتند تا بگویند اگر تا دیروز سردار برای این خاک و وطن و اسلام مجاهدت کرد و جان خود را تقدیم نمود امروز ملت ایران با حضور در انتخابات دین خود را به شهید و برای حفاظت از اسلام و انقلاب ادا می کنند.

,

جشن بزرگ سیاسی ملت ایران

, جشن بزرگ سیاسی ملت ایران, جشن بزرگ سیاسی ملت ایران,

آری ملت ایران قدرشناس و شایسته بهترین خدمات هستند، ملت ایران دیروز به وظیفه خود عمل کرده و با حضور پرشور اقتدار کشور را دو چندان کردند.

,

امروز روز بزرگ جشن سیاسی انتخابات در ایران است، روزی که در دفتر پر افتخار ایران اسلامی پررنگ تر از همیشه ثبت می شود تا آیندگان بدانند مردم ایران این گونه برای انقلاب در صحنه های انقلابی حضور دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه