اخبار داغ

پایان انتخابات و آغاز راه جدید/ #دوباره_خدمت برای #کرامت_ملت

پایان انتخابات و آغاز راه جدید/ #دوباره_خدمت برای #کرامت_ملت
همه آحاد مردم مخصوصا جریان های انقلابی و سایر تفکرها باید برای توفیق دولت جدید کمک کنند و ید واحده شوند تا کشور بتواند از وضعیتی که به دلیل بی تدبیری دچار آن شده، عبور کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و حالا نتایج غیررسمی حکایت از پیروزی ملت ایران در وهله اول و مشخص شدن رئیس جمهور منتخب دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این انتخابات اما حساسیت ها فراوانی داشت؛ از مدت ها قبل برخی جریان های داخلی و خارجی، به دلیل عملکرد ضعیف دولت، سعی داشتند مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.
,
 
,
اما علی رغم تمام تلاش های تبلیغاتی و میدانی جریان های لیبرال برای نا امید کردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات و کار شکنی در اخذ آرای مردم، ملت در برابر نا کار آمدی ایستادند و بیش از ۵۰ درصد پای صندوق آمدند که این در نوع خود یک حماسه است.
,
 
,
در این میان یک واقعیت به چشم می خورد که دلیل این همه هجمه برای عدم تحقق دولت انقلابی، این بود که برخی نمی خواستند اجازه دهند مردم طعم خدمت و سازندگی را در دولت انقلابی بعد از ۴۰ سال بچشند و نگذارند زنجیره ناکارآمدی، نارضایتی و وابستگی پاره شود.
,
 
,
قطعا امروز آغاز فصل جدید برای ایرانی آباد و دولتی مردمی با وفاقی که به وجود آمده نوید روزهای بهتر و تسریع در رفع مشکلات مردم می شود.
,
 
,
نکته مهم این است که این رشد سیاسی مردم در جایگاهی قرار گرفته است که نه وعده پول و نه وعده های پوپولیستی اجتماعی روی انتخاب صحیح آنها اثر نگذاشت.
,
 
,
چندین موضوع که می توان پس از خلق این حماسه بزرگ مورد توجه قرار داد.
,
 
,
 اول اینکه ایجاد یک دولت اجماع ملی برای همه اقوام و مذاهب ایران یک فرصت برای خدمت دوباره است که منجر به شکست همه بوق های تبلیغاتی سلطنت طلبها و نفاق و نظام سلطه در پروژه تحریم انتخابات شد.
,
 
,
البته در این بین مردم یک نه بزرگ به همه ظرفیتها، چهره ها و احزاب بانی وضع موجود گفتند در طول زمان تبلیغات انتخابات همه ظرفیت خود را پای کار آوردند و بد اخلاقی کردند.
,
 
,
این بداخلاقی ها البته چیز جدیدی نبود و 4 سال پیش نیز رخ داد؛ هشتمین رئیس جمهور امروز ایران در آستانه میلاد امام هشتم، خادم الرضا بود که ۴ سال پیش علی رغم همه تبلیغات و عملیات روانی ها و تخریب ها گفت: جریان نفاق و نفوذ از امام رضا سیلی خورد.
,
 
,
اما با وجود همه بداخلاقی ها داخلی و خارجی، حضور مردم باعث شکست زنجیره عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی و تحمیل تفکر وابستگی و ما نمی توانیم، شد.
,
 
,
اما نکته مهم و اصلی آن است که همه آحاد مردم مخصوصا جریان های انقلابی و سایر تفکرها باید برای توفیق دولت جدید کمک کنند و ید واحده شوند تا کشور بتواند از وضعیتی که به دلیل بی تدبیری دچار آن شده، عبور کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه