اخبار داغ

توضیحات وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون ارتقای «دستیاری تخصصی»

توضیحات وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون ارتقای «دستیاری تخصصی»
معاون آموزشی وزارت بهداشت در توضیح چگونگی آزمون ارتقای دستیاری تخصصی، بر عزم وزارت بهداشت در برگزاری آزمونی ساده و متناسب با شرایط، تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره آزمون ارتقای دستیاری تخصصی توضیح داد: در مورد آزمون ارتقای دستیاری تخصصی که این روزها دغدغه ذهنی دستیاران شده است، باید بگویم که عزم وزارت بهداشت براین است که این آزمون برای داوطلبان آزمونی ساده و متناسب با شرایط باشد و میزان قبولی آنها حداقل معادل سال‌هایی باشد که دغدغه کرونا وجود نداشت و این موضوع به عنوان یک اصل در تمامی مراحل طراحی، بررسی و اعلام نمرات مد نظر قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تاکید کرد: اینکه آزمون لغو شود، بیش از همه به ضرر شما دستیاران عزیز خواهد بود. سال گذشته به دلیل عدم برگزاری آزمون، شما  به صورت قبولی مشروط پذیرفته شده‌اید و امسال باید دو آزمون ارتقا را باهم شرکت کنید.
,
 
,
معاون آموزشی وزارت بهداشت بیان داشت: حذف آزمون به این معنی است که شما دو سال قبولی مشروط خواهید داشت و این مساله طبق قوانین، مقررات و ضوابط امکان پذیر نیست؛ حتی اگر به صورت فوری مصوبه‌ای گرفته شود، بازهم سال آینده باید سه آزمون ارتقا را باهم داشته باشید.
,
 
,
حقدوست درخصوص امتحان گواهینامه، بیان کرد: عزیزانی هم که باید امتحان گواهینامه را شرکت کنند، بدانند که جدا شدن امتحان گواهینامه از بورد که در شهریورماه برگزار می‌شود، به نفع شماست؛ چراکه هم شرایط دشواری امتحانات و هم شرایط برگزاری متفاوت خواهد بود و اینکه تکلیف شما سریع تر مشخص می‌شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: همانطور که به شما دستیاران  قول داده شده، در مورد این تصمیم با بوردها و دانشگاهها مشورت شده و با توجه به خیر و مصلحت و در نظرگرفتن شرایط کرونا، این تصمیم اخذ شده است.
,
 
,
معاون آموزشی وزارت بهداشت متذکر شد: امتحانات درون بخشی تان نقش بسیار کلیدی در نمره نهایی‌تان خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم در فضایی دوستانه، آرام و به دور از دغدغه، این آزمون را برگزار کنیم و نتایج آن برای شما عزیزان نیز قطعا رضایتبخش خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه