اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مردم با مشارکت در انتخابات، خط بطلان به تبلیغات دشمن کشیدند

مردم با مشارکت در انتخابات، خط بطلان به تبلیغات دشمن کشیدند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور و مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: مردم با مشارکت در انتخابات، خط بطلان به تبلیغات دشمن کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی، مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی‌های دولت آقای روحانی اینطور جا افتاده بود که مردم به نحوی اعتراض خود از شرایط موجود را با عدم مشارکت در انتخابات نشان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تبلیغات منفی بسیاری زیادی در این زمینه انجام شده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم نشان دادن که انقلاب و رهبر خود را دوست دارند و پشتیبان نظام هستند لذا با آمدن به پای صندوق‌های رای، کار را تمام کردند.

,

طاهری افزود: اکنون نوبت رئیس‌جمهوری منتخب (آیت‌اله رئیسی) و جریان انقلاب است که جواب این حضور مردم را با خدمت صادقانه بدهند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بعدی با خدمت صادقانه جواب این حضور را بدهد تا مردم برای دوره‌های بعدی به کارآمدی رای بدهند و ببینند که شعارها حقیقت است.

,

وی با بیان اینکه امروز که انتخابات تمام شده، آخر کار نیست و تازه اول کار است، اظهار داشت: جریان انقلاب باید یک بسم‌الله گفته و کار را جدی پیش ببریم.

,

طاهری در خصوص منتخبان شورای شهر نیز خاطرنشان کرد: دوره قبل شورای شهر و شهرداری زنجان، آسیب‌های جدی داشت که منجر منحل و جایگزین شدن بخش زیادی از شورا شد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جایگاه شورای شهر خیلی مهم است، گفت: جایگاه شورای شهر هم از نظر مالی، مهم بوده و هم به صورت مستقیم با رفاه و زندگی مردم سر و کار دارد.

,

وی با بیان اینکه شورای شهر در واقع یک دولت کوچک محلی است، خاطرنشان کرد: منتخبان شورای شهر نیز برای جلب رضایت مردم باید کارآمدی و برنامه‌هایی که اعلام کرده‌اند را بتوانند محقق کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه