اخبار داغ

با رشد ۱۴ هزار واحدی؛

چراغ سبز بورس به نتایج انتخابات ریاست جمهوری/ روند خروج پول توسط حقیقی‌ها کُند شد

چراغ سبز بورس به نتایج انتخابات ریاست جمهوری/ روند خروج پول توسط حقیقی‌ها کُند شد
شاخص کل بورس امروز و پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری با ۱۴ هزار و ۳۱۰ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۱ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۴ هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام در نخستین روز کاری خود بعد از انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با واکنش مثبت و رشد همراه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات بازار سرمایه در امروز با گرایش مثبت و روند رشد قیمت‌ها آغاز بکار کرد و در ساعت نخست معاملات با شاخص بورس پس از پایان رای گیری، رشد بیش از  ۸ هزار واحدی داشت اما با افزایش عرضه‌ها از رشد آن کاسته شد.

,

اکثر نمادها با تعادل میان خریداران و فروشندگان و در قیمت بالای صفر تابلو و مثبت داد و ستد می‌شدند اما پس از اعلام نتایج اولیه آرای انتخابات ریاست جمهوری و اینکه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد؛ دوباره شاخص بورس روند صعودی به خود گرفت و با ثبت رشد بالای ۱۴ هزار در نخستین روز کاری هفته، رنگ سبز را در پسا انتخابات ثبت کرد.

,

فعالان بازار روند صعودی را با توجه به نتایج انتخابات ریاست جمهوری برای هفته جاری پیش بینی می‌کنند؛ با این حال باید منتظر تقابل فروشندگان و خریداران باشیم؛ البته امروز روند خروج پول توسط حقیقی‌ها با تغییر مالکیت سهام به حقوقی‌ها، کُند شد.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۷۳۴ هزار معامله انجام دادند که بیش از ۹ میلیارد و ۴۵۵ میلیون سهم و اوراق مالی دادوستد شد.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۷۳۴ هزار معامله انجام دادند که بیش از ۹ میلیارد و ۴۵۵ میلیون سهم و اوراق مالی دادوستد شد.,

ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۴ هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۴۲۶۲ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۳۱ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۴ هزار و ۳۱۰ واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۹۸۵ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲۰۶ واحد مثبت عدد ۳۷۰ هزار و ۷۹۵ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۴ هزار و ۳۱۰ واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۹۸۵ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲۰۶ واحد مثبت عدد ۳۷۰ هزار و ۷۹۵ واحد را ثبت کرد.,

بیش از ۸ میلیارد و ۱۸۳ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۴۸۲ هزار معامله و به ارزش ۴۹۳۲ میلیارد تومان در بورس دادوستد شد.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، معدنی و صنعتی گل گهر، پتروشیمی نوری و پتروشیمی جم با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۹ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۳۱۳ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۹ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۳۱۳ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۲۷۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۲۵۲ هزار معامله و به ارزش ۹۹۶۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای پتروشیمی مارون، ذوب آهن اصفهان، بیمه کوثر و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین اثر مثبت و نمادهای صنعتی مینو، سنگ آهن گهرزمین و فرابورس ایران بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه