اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

کاهش نیم میلیون تومانی قیمت سکه؛ دلار ۶۲۱ تومان ارزان‌تر شد/ ریزش ۳۷ هزار تومانی قیمت طلا+ قیمت‌ها

کاهش نیم میلیون تومانی قیمت سکه؛ دلار ۶۲۱ تومان ارزان‌تر شد/ ریزش ۳۷ هزار تومانی قیمت طلا+ قیمت‌ها
قیمت سکه بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری حدود ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به مرز کانال ۹ میلیون تومان نزدیک شد و نرخ دلار هم با افت ۶۲۱ تومانی به کانال ۲۳ هزار تومان عقب نشینی کرد؛ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۷ هزار تومان ارزان‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن منتخب مردم با افت شدید مواجه شد به طوری‌که قیمت سکه به کانال ۹ میلیون تومان نزدیک‌تر شد و دلار به کانال ۲۳ هزار تومان عقب نشینی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران نسبت به روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری (روز پنجشنبه هفته گذشته) با ۴۹۲ هزار تومان افت قیمت به ۱۰ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان رسید.
,
 
,
قیمت سکه طرح قدیم هم با ۴۵۱ هزار تومان کاهش در حدود ۱۰ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
نیم سکه امروز نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.
,
 
,
سکه یک گرمی با ۵۰ هزار تومان نزول به دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی با ۸ دلار و ۹۸ سنت کاهش، ۱۷۶۴ دلار و ۳۳ سنت معامله شد.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل با ۳۷ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل از انتخابات به یک میلیون و ۲۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۵۰ هزار تومان افت به یک‌میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (روز قبل از انتخابات) با ۶۲۱ تومان کاهش به کانال ۲۳ هزار تومان عقب‌گرد داشت و به قیمت ۲۳ هزار و ۸۰۸ تومان به فروش رفت.
,
 
,
هر اسکناس یورو هم با ۲۶۳ تومان کاهش به ۲۸ هزار و ۴۱۱ تومان رسید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه