اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد:

از حضور تا حماسه؛ تجلی غرور در روزی که مردم مرد میدان بودند

از حضور تا حماسه؛ تجلی غرور در روزی که مردم مرد میدان بودند
حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 1400 راوی غرور و غیرت ملی بود، در روزی که همه مردم مرد میدان بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز: انتخابات به اتمام رسیده، شمارش آراء در برخی حوزه‌ها تمام شده و در برخی دیگر ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
تب و تاب انتخاباتی اما همچنان در شهرها غلغله می‌کند، به جرات می‌گویم همه دارند از انتخابات حرف می‌زنند، از انتخاب رئیس جمهور هشتم برای دولت سیزدهم و البته از گمانه‌زنی‌ها برای برگزیدگان انتخابات میان دوره‌ای مجلس، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا.
,
 
,
28 خرداد ماه 1400 نه یک روز عادی که روزی حماسه‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است، روزی که تاریخ بعدها روایت‌گر غرور و افتخارآفرینی‌اش خواهد بود، می‌گویید غرور برای کِه؟ برای مردمی که پیروزی اصلی انتخابات شدند.
,
 
,
مردمی که فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی طوفنده و خروشان در انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز 1400 شرکت کرده و ساعت‌ها حتی تا بامدادان با حضور در صفوف طولانی در انتظار ماندند، اما دلشان نیامد سهمی نداشته باشند در ساختن ایران عزیز و دُردانه‌شان.
,
 
,
وصف‌ناپذیری صفوف سرافرازی 
, وصف‌ناپذیری صفوف سرافرازی , وصف‌ناپذیری صفوف سرافرازی ,
 
,
صفوف دیروز و دیشب در شعب اخذ رای را باید به صفوف سرافرازی ایرانیان تشبیه کرد، ایرانیانی که چه زیبا افتخار آفریده و چه مردانه در صحنه ماندند و نگذاشتند مشتی کوردلِ طماعِ بخت برگشته به خیال خام خودشان برایشان تعیین تکلیف کنند.
,
 
,
اصلا برای همین آمده بودند، آمده بودند که بگویند به کوری چشم بدخواهان هستیم تا آخرین نفس، تا آخرین قطره خون. اما زهی خیال باطل که بگذریم و بگذاریم برایمان جامه بی‌غیرتی و بی‌هویتی دوخته و در افکار و اوهام مالیخولیایی خود تنمان کنید.
,
 
,
آب به آسیاب دشمن نمی‌ریزیم 
, آب به آسیاب دشمن نمی‌ریزیم , آب به آسیاب دشمن نمی‌ریزیم ,
 
,
آمدند و گفتند هستیم تا ایرانمان هست، هستیم و آب به آسیاب دشمن نمی‌ریزیم، آمدند و با ریشخندی گردانندگان قریب به 300 شبکه فارسی زبان معاند را تا سقوط در قعر گودال نگون‌بختی و روسیاهی بدرقه کردند.
,
 
,
آمده بودند تا بگویند روبه‌صفتان و دریوزگان را چه به اینکه بخواهند جلو خروش و جوشش ملت بصیر و هوشیار ایران را گرفته و آنان را از رکوردزنی در ثبت حماسه‌های تاریخ‌ساز باز دارند.
,
 
,
حضور اقشار مردم در پای صندوق‌های رای حسابی معادلات خارجی‌ها را به هم ریخته بودند، مردم آمده بودند تا ایران یک بار دیگر روزی استثنایی، تاریخ‌ساز و شگفتی‌آفرین را تجربه کرده و برای آیندگان به یادگار بگذارد.
,
 
,
دیروز آحاد مردم از هر شهر و دیار و قوم و قبیله با هر گرایش و تفکر سیاسی و حزبی اما یکصدا و یک‌دل آمدند و برای حفظ جمهوری اسلامی رنگ پاشیدند به حماسه‌ها و امروز رسانه‌های آمریکایی و اروپایی مستاصل و نگران مانده‌اند چه کنند.
,
 
,
"مشارکت حداکثری" برازنده حضورتان است 
, "مشارکت حداکثری" برازنده حضورتان است , "مشارکت حداکثری" برازنده حضورتان است ,
 
,
آری؛ مردم دیروز به حق مردِ میدان بودند، آزادانه و بی‌هیچ قید و قاعده‌ای نامزد اصلح از نگاه خود را انتخاب کردند و به حق که واژه "مشارکت حداکثری" برازنده این حضور و همراهی است.
,
 
,
رسانه‌های داخلی و خارجی که از ساعات اولیه رای‌گیری تا پایان آن و ادامه شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی همراه مردم حضور داشته و بی‌وقفه گوشه‌هایی هر چه اندک در برابر اوج عظمت حضور مردمی را به تصویر کشیدند، اینک در حال بررسی ابعاد و آثار حضور و همراهی ملت هستند.
,
 
,
باورش برای خیلی‌ها سخت بود، منظورم مشارکت حداکثری است. حال باید دید آن‌هایی که مصرانه معتقد بودند در این دوره از انتخابات مشارکت 30 درصدی هم اتفاق نمی‌افتد، اکنون به کدام پستوها خزیده و به دنبال کدام بهانه برای توجیه پیش‌بینی‌های آبکی‌شان هستند.
,
 
,
ببینید این حضور و حماسه را، ببینید و از عصبانیت بمیرید که خوراک مار و موران بودن برایتان بهتر از این همه ننگ و نفرت است، بمیرید تا دنیا از لوث وجودتان پاک شود.
,
 
,
امروز نه تنها ملت ایران که همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در سایه‌سار درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی به آسودگی روزگار می‎گذرانند و فراتر از مرزهای جغرافیایی و سرزمینی تحقق اهداف متعالی و والای نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.
,
 
,
زنده‌باد ایران و ایرانی
, زنده‌باد ایران و ایرانی, زنده‌باد ایران و ایرانی,
 
,
انتهای پیام/*
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه