اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مردم به ندای رهبرشان لبیک گفتند/ دولت آینده یک ساختمان نیمه مخروب را تحویل خواهد گرفت

مردم به ندای رهبرشان لبیک گفتند/ دولت آینده یک ساختمان نیمه مخروب را تحویل خواهد گرفت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مردم سر بزنگاه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و به ندای رهبرشان لبیک گفتند، این چیزی است که می توان از آن به انقلاب دوم تعبیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن همتی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: این حرکت مردم را می‌توان انقلاب حامیان انقلاب نامید و این وظیفه مسؤولان و منتخبان را چند برابر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: ۲۸ خرداد یک حماسه بزرگ علی رغم تمام تلاش ایادی استکبار جهانی و حامیان داخلی آن‌ها که همان لیبرال‌ها و آن‌هایی که ارتباط خوبی با مردم و نظام ندارند، توسط مردم شهید پرور رخ داد.

,

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت:  مردم در اوج مشکلات اقتصادی و معیشتی و با وجود تورم ۸۰۰ درصدی و در شرایط کرونایی پای صندوق های رای آمده و دور از انتظار ظاهر شدند.

,

همتی بیان کرد: ما دست مردم را می‌بوسیم و مطمئن هستیم جناب آقای رییسی با اعمال و رفتارشان به این انتخابات پرشور پاسخ مثبت خواهند داد.

,

وی اضافه کرد: شعارهای آقای رئیسی عدم تبعیض، مبارزه با فساد و برنامه‌هایی برای اقتصاد و معیشت مردم و همچنین بحث دیپلماسی بوده و به نظر بنده دورنمای مثبتی دارد هرچند که مسیر سختی پیش رو دارند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: می‌توان گفت آقای رییسی یک ساختمان نیمه مخروب را تحویل خواهند گرفت.

,

همتی تاکید کرد: بنابراین باید از تمام نیروهای وفادار انقلاب، متخصص و توانمند در هر زمینه‌ای استفاده شود تا نتیجه مطلوبی حاصل گردد.

,

وی با اشاره به تشکیل دولت اجماع ملی افزود: مردم فراجناحی به آقای رییسی رای دادند، از اقوام و مذاهب و نقاط مختلف کشور به ویژه قشر متوسط به پایین حامیان آقای رییسی بودند؛ بنابراین طبق شعارهای خود آفای رییسی، دولت ایشان دولت اجماع ملی خواهد بود و از تمام کسانی که به مردم و نظام دلبستگی دارند استفاده خواهد شد و امیدواریم جز دولت های موفق کشور باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه