اخبار داغ

عزیزی در گفت‌وگو با دانا:

آقای رئیسی منتخب «اجماع ملی» است/ ملت یک بار دیگر اراده خود را بر تحریم‌ها و تهدیدها تحمیل کرد

آقای رئیسی منتخب «اجماع ملی» است/ ملت یک بار دیگر اراده خود را بر تحریم‌ها و تهدیدها تحمیل کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منتخب اجماع ملی باید برای همه آحاد ملت تلاش کند گفت: دولت آینده باید تلاش کند همه جریان های دلسوز انقلاب را گرد هم جمع کرده و با بهره گیری از ظرفیت های تخصصی زمینه برون رفت از مشکلات را فراهم کند.
[

«ابراهیم عزیزی»، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه در نظام اسلامی انتخابات تجلی اراده مردم است گفت: انتخابات در حقیقت ظهرو اراده هاست و وقتی یک حق طبیعی سرنوشت سازدر قالب حق انتخاب از مسیر تجلی و ظهور اراده ملی حاکم شود می تواند در جها پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به کار گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه همواره در طول 34 سال گذشته اراده ملی گره گشای بحران های مختلف بوده است افزود: مردم در مقاطع مهم و سرنوشت ساز پایان دهنده بحرانها و گرفتاری های داخلی و خارجی بودند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه در انتخابات 1400 با وجود همه تحرم ها، تهدید ها و دلسردی های از عملکرد ضعیف دولتمردان باز هم مردم اراده خود را به همه مشکلات تحمیل کرد ادامه داد: سزاوار است رئیس جمهور منتخب ملت با در شایستگی این اراده آهنین اقدام کرده و با اقدامات اولویت دار، اساسی و زیربنایی مشکلات مرد  نابسامانی های موجود را که در طول این سالها بر گرده ملت فشار آورده جبران کند.

,

عزیزی با اشاره به اینکه کسی که منتخب اراده ملت و اجماع ملی است باید برای همه آحاد ملت تلاش کند گفت: دولت آینده باید تلاش کند همه جریان های دلسوز انقلاب را گرد هم جمع کرده و با بهره گیری از ظرفیت های تخصصی زمینه برون رفت از مشکلات را فراهم کند.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اگر رئیس جمهور آینده اقدامات اولویت دار بر مبنای منافع ملی و تضمین کننده آینده کشور و انقلاب را در دستور کار قرار دهد می تواند در همه زمینه ها اثرگذار باشد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز بهعنوان صدای ملت وظیفه دارد ضمن حمایت از منافع ملی با دولت آینده همکاری داشته باشد تا با هماهنگی قوا دشمنان ملت ایران که مدتهاست منتظر فرصت برای ضربه زدن به ملت هستند مایوس شوند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه