اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

حضور مردم در انتخابات غرور ملی را در دنیا به نمایش گذاشت/ نقشه‌های دشمن خنثی شد

حضور مردم در انتخابات غرور ملی را در دنیا به نمایش گذاشت/ نقشه‌های دشمن خنثی شد
امیری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات غرور ملی را در دنیا به نمایش گذاشت و همه نقشه های دشمنان را خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: پیروزی ملت ایران در انتخابات، دشمن شکن بود و این پیروزی در شرایطی رخ داد که دشمنان و معاندین با همه توان از طریق رسانه های مختلف، فضای مجازی و جنگ روانی درصدد برآمدند که ملت ایران را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ملت ایران علیرغم گلایه هایی که از وضعیت موجود داشتند اما به ندای رهبر لبیک گفته و با مشارکت در انتخابات بار دیگر نقشه های شیاطین و دشمنان را خنثی کردند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا با بیان اینکه این پیروزی دل دشمنان را افسرده و دل ملت ایران را شاد کرد، گفت: حضور مردم نشان داد ملت ایران، جمهوری اسلامی را دوست دارند و با جدیت حضور در عرصه انتخابات بار دیگر غرور ملی را در دنیا به نمایش گذاشتند.

,

امیری عنوان کرد: امروز روز وحدت و همدلی است و همه دست در دست هم به عنوان یَد واحد در کنار رئیس جمهور باید به مردم خدمت کنیم چرا که باید ملت نجیب، بصیر، آگاه و شجاع ایران را تحسین کرد که اینگونه در صحنه حضور دارند.

,

وی خاطرنشان کرد: انتظار مردم از رئیس جمهور مبارزه با غول گرانی، تورم، ایجاد اشتغال و از بین بردن فاصله طبقاتی است که با وحدت و همدلی می توان این مشکلات را حل کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه