اخبار داغ

نماینده خرم‌آباد:

ملت ایران در برهه‌های مختلف از آزمونها سربلند بیرون آمدند/ تبلیغات دشمن در حضور مردم اثری نداشت

ملت ایران در برهه‌های مختلف از آزمونها سربلند بیرون آمدند/ تبلیغات دشمن در حضور مردم اثری نداشت
ویسکرمی گفت: ملت ایران در برهه های مختلف از آزمونها سربلند بیرون آمدند و این بار نشان دادند که تبلیغات دشمن در حضور مردم اثری ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به همه مشکلات و موج تبلیغاتی سنگینی که دشمن به راه انداخته بود، طمع داشتند که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند اما ملت ایران در برهه های مختلف از آزمونها سربلند بیرون آمدند و همیشه پیروز شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلا,

وی با اشاره به بصیرت ملت ایران افزود: ملت ایران در طول بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان دادند که دشمن را از رسیدن به هدفش دلسرد می کنند و همیشه مردم بهتر و جلوتر از مسئولین حرکت کردند.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جبهه انقلاب آماده خدمت است و همه باید کمک کنیم تا شرایط برای رفع مشکلات فراهم شود و در سایه همدلی و اتحاد وضعیت بهبود یابد.

,

ویسکرمی خاطرنشان کرد: این یک فرصت مناسب است که دولت در کنار مجلس و قوه قضائیه بتوانند مشکلات موجود را برطرف کنند و به مردم خدمت رسانی نمایند.

,

وی گفت: حضور ملت ایران دشمن را ناامید کرد و در ۲۸ خرداد صحنه هایی از همدلی، انسجام و اتحاد، یکپارچگی و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور مشاهده شد که این صحنه ها دشمن را مایوس کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه