اخبار داغ

رییس ستاد انتخابات تربت حیدریه عنوان کرد؛

مشارکت ۶۴ درصدی مردم تربت حیدریه در انتخابات

مشارکت ۶۴ درصدی مردم تربت حیدریه در انتخابات
موسوی گفت: مردم تربت حیدریه در انتخابات ۲۸ خرداد با بیش از ۹۳ هزار رای مشارکت ۶۴ درصدی در انتخابات داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی موسوی، رییس ستاد انتخابات تربت حیدریه در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: از مجموع ۹۳ هزار و ۸۵۴ برگ رای ماخوذه در انتخابات ریاست جمهوری این شهرستان سید ابراهیم رییسی با کسب ۶۸ هزار و ۹۸۸ رای، حایز بیشترین میزان رای اعتماد شهروندان این خطه به خود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی گفت: محسن رضایی میرقائد با کسب پنج هزار و ۸۹۰ رای، عبدالناصر همتی با کسب پنج هزار و ۴۱۷ رای و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با کسب چهار هزار و ۴۴۸ رای در مکان‌های بعدی اعتماد شهروندان شهرستان تربت‌حیدریه قرار گرفتند.

,

موسوی بیان کرد: از مجموع ۴۸ هزار و ۸۲۸ رای ماخوذه اردشیر ریاحی با کسب ۲۳ هزار و ۹۵۹ رای، مهدی زاهدی با کسب هشت هزار و ۳۰۸ رای، اکبر آقابیگی با کسب هفت هزار و ۴۶۸ رای، مهدی جهانشیری با کسب ۶ هزار و ۸۷۷ رای، احمد وطن‌دوست با کسب پنج هزار و ۷۰۱ رای، جمال یوسف‌زاده قوزانی با کسب پنج هزار و ۱۹۳ رای و حمید خوش طینت فاردوقی با کسب پنج هزار و ۱۲۷ رای به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه برگزیده شدند.

,

معاون سیاسی فرماندار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی مناطق شهری تربت‌حیدریه نیز پایان یافت و اعضای منتخب شهرهای بایگ،کدکن و رباط سنگ در این شورا مشخص شدند.

,

وی گفت: از مجموع ۴۸ هزار و ۸۲۸ رای ماخوذه شهرستان تربت‌حیدریه در شهر بایگ "علی‌اکبر مختاری بایگی" با هزار و ۱۴ رأی، "عباسعلی صادقی بایگی" با ۹۳۲ رأی، "محمدعلی میرشبی بایگی" با ۷۳۸ رأی، "علی‌اکبر خاکساری بایگی" با ۶۹۴ رأی و "جواد خاکپور بایگی" با ۶۴۸ رأی عضو منتخب شورای شهر بایگ شدند.

,

موسوی تصریح کرد: همچنین "سیدرضا غیاثی" با ۵۴۲ رأی، "محمد نقدی" با ۳۹۲ رأی، "علی ادیبی" ۳۹۱ رأی، "عباس صفایی" با ۳۶۲ رأی و "علی فضائلی‌فر" با کسب ۳۵۱ رأی به عنوان اعضای شورای اسلامی "شهر کدکن" انتخاب شدند.

,

وی ادامه داد: در شهر رباط سنگ حسین گل‌محمدی با ۳۲۶ رأی، علی باقری با ۲۳۷رأی، محمدعلی محمدپور با ۲۲۳ رأی، محمدعلی مرادی و هادی رضایی هر کدام با ۲۰۵ رأی، به شورای اسلامی شهر رباط سنگ راه یافتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه