اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد؛

نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مازندران
حسن‌نژاد با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مازندران از مشارکت بیش از ۶۰ درصد مردم مازندران در انتخابات امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسن‌نژاد در گفت و گو با بلاغ، نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در مازندران اعلام کرد.

وی بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۸ رای ماخوذه صحیح در استان مازندران، سید ابراهیم رییسی ۸۹۱ هزار و ۲۲۵ رای، عبدالناصر همتی ۱۳۲ هزار و ۱۸۰ رای، محسن رضایی ۱۰۳ هزار و ۵۸۰ رای و قاضی زاده هاشمی ۵۶ هزار و ۸۳ رای کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران ادامه داد: در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد بیش از ۴ هزار و ۵۲ صنوق، آراء مردم استان مازندران را در ۶۲ حوزه شهری و ۲۴۹۶ روستای استان جمع آوری کردند.

این مسئول افزود: بیش از ۶۰ درصد مردم مازندران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

حسن نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های نادرستی که عده ای از دشمنان داشتند و مشارکت را کمتر از ۳۵ درصد اعلام کرده بودند ، حضور مردم استان در انتخابات با همه مشکلات تقریبا خوب بود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه رای‌گیری در شعب شهری سراسر استان تا ساعت ۲ بامداد به خاطر حضور مردم پای صندوق های رای ادامه داشت، گفت: البته از ساعت ۲۴ فرآیند اخذ رأی در روستاها پایان یافته بود.

,
,
,

حسن نژاد گفت: نتیجه انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مازندران نیز از سوی فرمانداری ساری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه