اخبار داغ

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای البرز:

گزارشاتی از خرید و فروش رای در برخی مناطق البرز داریم/ با هرگونه پول‌پاشی برخورد می‌کنیم

گزارشاتی از خرید و فروش رای در برخی مناطق البرز داریم/ با هرگونه پول‌پاشی برخورد می‌کنیم
علی حدادی گفت: اگر هر گونه پول پاشی، خرید و فروش رای یا تخلف با مدارک و مستندات مدقن ارائه شود با آن برخورد کرده و با هیچ شخص یا تیمی تعارف نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: بر اساس ماده ۷۰ قانون انتخابات و استناد ماده ۵۵، هیات های اجرایی موظف هستند تا دو روز پس از اعلام نتیجه، شکایات خود را به هیات اجرایی شهرستان ها تحویل دهند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی با اشاره به اینکه هیات اجرایی با همراهی هیات نظارت، ۵ روز به شکایات رسیدگی می کنند، افزود: اگر هر گونه پول پاشی، خرید و فروش رای یا تخلف با مدارک و مستندات مدقن ارائه شود با آن برخورد کرده و با هیچ شخص یا تیمی تعارف نداریم.
,
 
,
وی اظهار داشت: از هیچ تیم و فردی برای انتخابات شورا حمایت نکردیم، در حال حاضر هم به واسطه حق مردم ایستاده ایم تا با افرادی که خرید و فروش رای داشته یا تخلف کرده اند برخورد کنیم، وظیفه ما دفاع از حقوق مردم است و بخشی از آن رسیدگی به شکایات خواهد بود. 
,
 
,
حدادی تصریح کرد: هیات های اجرایی و نظارت شهرستان باید شکایت های قابل بررسی و دارای مشخصات را مورد توجه قرار دهند، متاسفانه برخی از آقایان در فضای مجازی، موارد را به گونه ای دیگر مطرح می کنند.
,
 
,
وی گفت: کاندیداها و مردم می توانند اعتراض خود را به صورت قانونی ثبت کنند، این شکایت ها ممکن است منجر به ابطال آرای شعبه شود، نظارت استان هم بررسی های خود را انجام خواهند داد و با قاطعیت کامل و بدون هیچگونه بحثی رسیدگی می کنند تا اگر حقی از کسی ضایع شده، به وی بازگردد.
,
 
,
حدادی افزود: اعتراضات بعد از دو روز دیگر پذیرفته نیست و معترضان می توانند شکایت خود را به فرمانداری ها ارائه دهند تا تصمیمات لازم در هیات نظارت استان گرفته شود، تخلفات و گزارشاتی را از خرید و فروش رای در برخی مناطق استان داریم.
,
 
,
وی در خاتمه با اشاره به اینکه بررسی مدقن باید صورت بگیرد، اظهار داشت: اسناد و مدارک اگر مستدل باشد بدون تعارف می ایستیم و بررسی را انجام می دهیم تا نتایج را به نفع مردم اعلام کنیم، متاسفانه برخی به این مسائل دامن زده و از تجمع دم می زنند اما راهکار قانونی، ثبت اعتراض در فرمانداری است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه