اخبار داغ

فرماندار فریدونکنار اعلام کرد؛

مشارکت بیش از ۵۸ درصدی مردم فریدونکنار در انتخابات/ منتخبان شورای شهر معرفی شدند

مشارکت بیش از ۵۸ درصدی مردم فریدونکنار در انتخابات/ منتخبان شورای شهر معرفی شدند
محمدمهدی نصیری گفت: میزان مشارکت مردم فریدونکنار در این دوره از انتخابات ۵۸.۲ درصد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدمهدی نصیری صبح امروز در نشست خبری پس از انتخابات اظهارکرد: از حضور حماسی مردم فریدونکنار در انتخابات که موجب تقویت مولفه‌های مهم در سطح ملی و شهر و شهرستان شده قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخاب‌های صورت گرفته پاسخگوی نیاز مردم باشد و همچنین به افزایش سطح رضایت‌مندی و کیفیت زندگی شهروندان در ابعاد ملی و محلی کمک کند.

فرماندار فریدونکنار با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات تصریح کرد: همچنین از نامزدهای شوراهای شهر و روستا که خودشان را در معرض قضاوت و رای مردم قرار دارند بسیار سپاسگزاریم.

نصیری با اعلام نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاها گفت: برای انتخابات شورای شهر فریدونکنار، ۱۶ هزار و ۲۵ تعرفه مصرف شده که درصد مشارکت نسبت به میزان واجدین شرایط ۵۳ درصد بوده است.

وی یادآورشد: در این دوره آقایان محمود شمسی کیخا با تعداد سه هزار و ۹۶۴ رای نفر اول، حسن(فرهاد) ذاکری با تعداد سه هزار و ۳۴۴ رای نفر دوم، سیدحسین میرمرادی با سه هزار و ۴۵ رای نفر سوم، رضا جانعلی‌پور با تعداد دو هزار و ۹۳۱ رای نفر چهارم و علیرضا عباسی با دو هزار و ۹۲۵ رای نفر پنجم به ششمین دوره شورای شهر فریدونکنار راه پیدا کردند.

فرماندار فریدونکنار افزود: هممچنین خانم زهرا سعیدی کناری با دو هزار و ۶۲۱ رای، محمد(بهزاد) آزادی کناری با دو هزار و ۱۸۴ رای و علی داغمه‌چی فیروزجایی با دو هزار و ۶۱ رای به عنوان نفرات اول تا سوم اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

نصیری با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: از بین چهار نامزد باقیمانده در انتخابات ریاست جمهوری، آقایان سیدابراهیم رئیسی با تعداد ۱۸ هزار و ۱۸۷ رای نفر اول، محسن رضایی میرقائد هزار و ۶۳۶ رای نفر دوم، عبدالناصر همتی هزار و ۴۶۸ رای نفر سوم و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۷۹۵ رای نفر چهارم از انتخابات فریدونکنار شدند.

وی خاطرنشان کرد: میزان رای صحیح این دوره در شهرستان فریدونکنار ۲۲ هزار و ۸۶ رای و همچنین چهار هزار و ۴۷۲ رای باطله ماخوذه که در مجموع ۲۶ هزار و ۵۵۸ رای به صندوق‌ها انداخته شده و با ۴۶ هزار و ۶۲۵ واجد شرایط، میزان مشارکت مردم فریدونکنار در این دوره از انتخابات ۵۸٫۲ درصد بوده است.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: میزان نظارت بر انتخابات این دوره برای بنده بی‌نظیر بوده چراکه علاوه بر اعضای هیات نظارت و بازرسی افراد دیگری به‌عنوان بازرسان سطح استان و کشور از شعبه‌های اخذ رای بازدید داشتند.

نصیری ادامه داد: همچنین عوامل هیات اجرایی به‌صورت مستمر پیگیر گزارش‌ها بوده و بازدید مدام از صندوق‌ها داشته و همچنین بنده به همراه دادستان و فرمانده انتظامی بازدیدهای مختلفی داشتیم.

وی تاکید کرد: افرادی که در این انتخابات اعتراض دارند می‌توانند در زمان مقرر قانونی شکایت‌های خود را به فرمانداری ارائه کنند که پس از بررسی‌های صورت گرفته نتایج این اعتراض‌ها به آن‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه