اخبار داغ

رئیس اداره سنجش و پایش آموزش و پرورش لرستان:

۲۶ هزار دانش‌آموز لرستانی در کنکور سراسری به رقابت می‌پردازند

۲۶ هزار دانش‌آموز لرستانی در کنکور سراسری به رقابت می‌پردازند
دریکوندی گفت: ۲۶ هزار و ۲۰۰ دانش آموز لرستانی در کنکور سراسری به رقابت می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی دریکوندی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: امسال در کنکور سراسری ۲۶ هزار و ۲۰۰ نفر در رشته های هنر، تجربی، ریاضی و فنی، انسانی و زبان خارجه رقابت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: از این تعداد هزار و ۲۱۵ نفر در رشته هنر، ۸۲۵ نفر در رشته ریاضی و فنی، ۱۴ هزار و ۱۱۸ نفر در رشته تجربی، هفت هزار و ۸۵۶ نفر در رشته انسانی و دو هزار و ۱۸۶ نفر در رشته زبان خارجه شرکت می کنند.

,

رئیس اداره سنجش و پایش آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: کنکور امسال از ۹ تیرماه تا ۱۲ تیر ادامه دارد؛ ۹ تیر کنکور هنر، ۱۰ تیر ریاضی، فنی و انسانی، ۱۱ تیر تجربی و ۱۲ تیر کنکور زبان خارجه برگزار می شود.

,

دریکوندی عنوان کرد: کنکور انسانی در ۵۰ سالن، ریاضی ۱۳ سالن، تجربی ۹۴ سالن، هنر ۱۱ و زبان خارجه در ۱۱ سالن برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه همه شرایط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد، بیان کرد: بازدید از حوزه های کنکور انجام می شود و همه سالن هایی که برای برگزاری کنکور در نظر گرفته شده باید شرایط تهویه مناسب داشته باشند، همچنین برای افراد کرونایی، اتاق هایی مجزا و ایزوله در نظر گرفته شده است.

,

رئیس اداره سنجش و پایش آموزش و پرورش لرستان گفت: آمار مذکور از تعداد کنکوریها، آماری است که توسط آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه