اخبار داغ

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نقشه دشمنان را خنثی کردند

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نقشه دشمنان را خنثی کردند
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه این حرکت ملت ایران در روز انتخابات باعث اقتدار و تثبیت روز افزون نظام می‌شود گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نقشه دشمنان را خنثی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک حرکت بزرگ و غرور آفرینی بود اظهار کرد: ملت ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره پای انقلاب خود ایستاده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه مردم در روز انتخابات با تشکیل صف‌های طولانی همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند تصریح کرد: این حرکت ملت ایران باعث اقتدار و تثبیت روز افزون نظام می‌شود.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به اینکه مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب پای کار آمدند و حالا نوبت مسئولان است که در کشور تحولاتی ایجاد کنند تا مردم عملا رضایت خود را اعلام کنند ادامه داد: باید اقدامات مسئولان به گونه‌ای باشد که مردم آن را در سر سفره‌های خود احساس کنند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هر زمانی طرف‌دار حق دشمن دارد گفت: معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمان در صدد  ضربه زدن به اسلام و کشورمان هستند.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه خداوند و حضرت ولی‌عصر(عج) پشتیبان این نظام و انقلاب است و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی با این حرکت‌ها به جایی نخواهند رسید ادامه داد: خداوند را شاکریم هر روز که می‌گذرد بر عزت و اقتدار کشورمان در دنیا افزوده می‌شود.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره با حرکت‌های خود و پشتیبانی از نظام و انقلاب دشمنان را سرخورده و ناامید می‌کنند خاطر نشان کرد: ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد دشمنان انقلاب جولان دهند و به اهدافشان برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه