اخبار داغ

معاون اداره غله استان زنجان:

۳۵ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال شد

۳۵ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال شد
رحمنی معاون اداره غله استان زنجان از آغاز مراکز خرید گندم در سطح استان زنجان گفت: امسال طبق سنوات گذشته 35 مرکز در حوزه خرید گندم فعالیت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاربه به اینکه اوایل تیرماه گندم از مزارع استان زنجان برداشت می‌شود اظهار کرد: هر ساله مراکز خرید چند روز قبل از برداشت گندم آماده خرید می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه مراکز خرید گندم در سطح استان زنجان فعال شده است تصریح کرد: تدابیر لازم برای خرید گندم در استان زنجان اتخاذ شده است.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به وضعیت و نحوه پرداختی‌ مطالبات گندمکاران در سایر استانها اشاره کرد و گفت: پرداخت وجه و مطالبات گندم‌کاران به طور متمرکز توسط شرکت‌ بازرگانی ایران با همکاری بانک‌های عامل صورت می‌گیرد.

,

وی خاطر نشان کرد: حدود 95 درصد مطالبات گندمکاران در سطح کشور پرداخت شده و این نشان می‌دهد که شرایط خوبی در پرداخت مطالبات گندمکاران در سطح کشور وجود دارد.

,

رحمنی خاطر نشان کرد: اگر همین روال ادامه داشته باشد وضعیت بهتری را در پرداخت مطالبات گندمکاران استان زنجان نیز شاهد خواهیم بود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: براساس برآورد‌های انجام شده توسط جهادکشاورزی میزان خرید گندم امسال کمتر از سال گذشته خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه