اخبار داغ

جاذبه‌های همیشگی؛

چشمه "بلقیس" چرام؛ نگین طبیعت زیبای کهگیلویه‌وبویراحمد+تصاویر

چشمه "بلقیس" چرام؛ نگین طبیعت زیبای کهگیلویه‌وبویراحمد+تصاویر
استان کهگیلویه‌وبویراحمد سرزمین چهارفصل در ایران است که در تمام فصول تمام شهرستان‌های آن زیبایی‌های خاص خویش برای حضور گردشگران به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد در جنوب کشور با داشتن جاذبه های بکر و طبیعی گردشگری به عنوان یکی از استان های گردشگر پذیر ایران است چرا که شرایط اقلیمی و چهافصل بودن آن باعث شد تا سالانه میزبان تعدادزیادی از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این بین زیبایی های مناطق مختلف بکر گردشگری در مناطق گرمسیری و سردسیری این استان بر جاذبه های گردشگری ان افزوده است به طوری که هرمنطقه زیبایی خاص خویش را به همراه دارد.

,

چشمه بلقیس شهرستان چرام یکی از مناطق بکر گردشگری در جنوب استان کهگیلویه وبویراحمد است که وجود درختان کهن سال با چشمه های همیشه جوشان خویش باعث شده است تا در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران باشد.

,

این منطقه زیبای گردشگری در 5 کیلومتری شهر چرام واقع شده است و وجود دشت های سرسبز گندمزار در فصل زمستان و سرسبز برنج در فصل تابستان نیز بر زیبایی های این شهرستان و این منطقه زیبایی گردشگری افزوده است.

,

وجود سایه سارهای متفاوت با درختانی کهن سال و جوشش همشگی چشمه های روان و خنک باعث شده است تا گردشگران این مکان زیبا را برای استراحت انتخاب کنند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه