اخبار داغ

خبرگزاری انگلیسی اعتراف کرد؛

هراس رژیم صهیونیستی از ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی/ هشدار اشغالگران قدس به جامعه جهانی درباره رئیس جمهور جدید ایران

هراس رژیم صهیونیستی از ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی/ هشدار اشغالگران قدس به جامعه جهانی درباره رئیس جمهور جدید ایران
رژیم صهیونیستی به جامعه جهانی گفته که باید نگرانی های زیادی از انتخاب رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ خبرگزاری انگلیسی بی بی سی نوشت: رژیم صهیونیستی نگرانی شدید خود را از ریاست جمهوری "ابراهیم رئیسی" ابراز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, بی بی سی,

این رژیم به جامعه جهانی گفته که باید نگرانی های زیادی از انتخاب رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران داشته باشد.

,

"لیور حیات" سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، رئیسی را افراطی ترین رئیس جمهور ایران خواند و هشدار داد که وی به فعالیت های هسته ای ایران که به سرعت در حال پیشرفت است ضریب می دهد.

, "لیور حیات" سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، رئیسی را افراطی ترین رئیس جمهور ایران خواند و هشدار داد که وی به فعالیت های هسته ای ایران که به سرعت در حال پیشرفت است ضریب می دهد.,

ابراهیم رئیسی به دنبال پیروزی خود طی بیانیه ای متعهد شد که اعتماد عمومی به دولت را تقویت کند و یک دولت سختکوش، انقلابی و فساد ستیز تشکیل دهد.

,

ایران و رژیم صهیونیستی در یک جنگ سایه طولانی مدت هستند، اما تاکنون درگیری همه جانبه ای نداشته اند. با این وجود اخیرا خصومت ها بین این دو طرف بالا گرفته و شرایط پیچیده شده است.

,

ایران، رژیم صهیونیستی را در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای خود و حمله به یکی از کارخانه های غنی سازی اورانیوم در ماه آوریل مقصر می داند.

, ایران، رژیم صهیونیستی را در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای خود و حمله به یکی از کارخانه های غنی سازی اورانیوم در ماه آوریل مقصر می داند.,

رژیم صهیونیستی نیز اعتقادی به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران ندارد و باور دارد که ایران در حال ساخت سلاح هسته ای است.

, رژیم صهیونیستی نیز اعتقادی به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران ندارد و باور دارد که ایران در حال ساخت سلاح هسته ای است.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه