اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد اعلام کرد

اقدام شهرداری بر پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از چهره بجنورد/ کاندیداها برای پاکسازی همکاری کنند

اقدام شهرداری بر پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از چهره بجنورد/ کاندیداها برای پاکسازی همکاری کنند
شادکام گفت: ۱۰۰ نیروی پاکبان شهرداری بجنورد از دو بامداد امروز (۲۹ خرداد ماه جاری) نسبت به پاکسازی چهره شهر بجنورد اقدام کرده اند که دو روز به طول می انجامد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد در گفت و گو با عصراترک در این باره اظهار کرد: پس از پایان رای گیری انتخابات شورای شهر و روستا همچنین ریاست جمهوری از دو بامداد امروز پاکسازی سطح شهر از تبلیغات نامزدها شروع شد.

شادکام با اشاره به اینکه امسال شهرداری بجنورد چهار و هزار و ۵۰۰ متر چتایی برای نصب تبلیغات تمامی نامزدها در سطح شهر بجنورد را آماده سازی و جانمایی کرده بود، عنوان کرد: بسیاری از نامزدهای شورای شهر بجنورد علاوه بر این فضای آماده شده، تبلیغات کاغذی خود را در خارج از این فضای آماده شده با چسب نصب کرده بودند.

وی افزود: این تخلف از سوی عوامل نامزدهای ریاست جمهوری بسیار کم اتفاق افتاده بود.

شادکام یادآور شد: هم اکنون پاکسازی سطح شهر بجنورد علاوه بر اینکه با ۱۰۰ نیروی پاکبان در حال انجام است همچنین عوامل دو کاندیدای شورای شهر بجنورد و تعدادی از اعضای گروه های مردم نهاد شهر بجنورد نیز در این زمینه با پاکبان ها همکاری می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تصریح کرد: این در حالی است که انتظار داشتیم تمامی کاندیدهای شورای شهر بجنورد متوجه مسئولیت خود برای پاکسازی چهره این شهر از تبلیغاتی که انجام داده بودند، باشند و در این زمینه همکاری می کردند.

شادکام در خاتمه یادآور شد: طی یک هفته تبلیغات کاندیداها، گزارش های تخلف نصب تبلیغات خارج از فضاهای آماده شده در سطح شهر بجنورد به کمیته امحای فرمانداری بجنورد ارسال شد که با دستور ابلاغی فرمانداری بجنورد، پاکبان های شهرداری بجنورد نسبت به امحای تبلیغات مورد نظر اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه